  • Data: 2004-11-16 15:37:15
    Temat: Polisa Posagowa
    Od: "Jacek Placek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat juz pewnie wszystkim znany. Mi niestety tez teraz przyszlo zmierzyc
    sie z bezlitosnym PZU. Dostalem od nich pisko ze mam do odbioru 770zl (
    polisa opiewala na 100 000 zl - rownowartosc mieszkania) wiec napisalem do
    nich pismo z prosbo o rozpatzrenie ponownie. Zrobili to i przyznali mi 1600
    zl. Dzisiaj dostalem od nich list z ta wiadomoscia i ugoda oraz informacja
    ze jest to ich ostateczna decyzja. Wiem ze moge isc z tym do sadu. Tylko czy
    to ma sens? Jak wyglada takie postepowanie i do kogo powinienem sie zwrocic?
    Ile moge wywalczyc? Prosze o jakos porade? Moze ktos ma juz jakies
    doswiadczenia i sie nimi podzieli?
    Wszelkie informacje beda mile widziane. Jezeli taki watek byl wczesniej
    na forum to prosze o podanie mi adreu gdzie moge do tego watku dotrzec.
    pozdrawiam
    Jacek S.