  • 1. Data: 2007-02-08 15:00:31
    Temat: Podwyżka w kablówce a prawo telekomunikacyjne
    Od: "Paweł" <k...@o...pl>

    Witam!!!
    Mam pakiet pełny w UPC (TV, telefon, internet).
    Dzisiaj dotarło do mnie pismo, że podnoszą cenę kablówki i na dole tego pisma
    jest podane, że mogę wypowiedzieć umowę abonencką zgodnie z prawem
    telekomunikacyjnym.

    Zadzwoniłem do BOK UPC i Pani w BOK stwierdziła, że tak, jak najbardziej moge
    wypowiedzieć umowę ale tylko w zakresie kablówki...

    W związku z tym mam pytanie:
    skoro podpisałem umowę na 3 usługi - pakiet łączony w związku z tym mam zniżkę
    (łączna cena A + B + C jest niższa niż oddzielnie kupione a, b,c) to czy mogę
    wypowiedzieć umowę tylko na kablówkę czy na całość ??? (jedna umowa na 3 usługi)

    Dodatkowo jeżeli wypowiem samą kablówkę to czy UPC ma prawo do przełączenia mnie
    na inny pakiet z inną ceną (pakiet TV + tel ma droższe pojedyncze usługi od
    pakietu pełnego) ???
    A jeżeli przełączą mnie na inny pakiet to czy w tym przypadku również mogę
    wypowiedzieć im umowę ???

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2007-02-08 18:25:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pani z kablówki jest w błędzie, bowiem Twoja umowa obejmuje pakiet usług. Skoro
    ja wypowiesz, to wypowiesz całą, a nie kawałek. Chyba, ze są to trzy niezależne
    umowy, czyli trzy dokumenty. Ale wówczas to pójdzie metodą domina. Ty im
    wypowiesz A, oni zmienią B, to im wypowiesz B, oni zmienią C i im ją wypowiesz.
    Bez sensu.