  • Data: 2008-06-17 17:15:41
    Temat: Podszywanie się w internecie - wezwanie na Policję
    Od: <a> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    mam prosbę o poradę i podpowiedź.
    Sprawa wygląda nastepująco:
    Bliska mi osoba narobiła troche zamieszania na portalu Nasza Klasa - otóż
    założyła konto na dane jej znajomego (imię, nazwisko, pseudonim, miejsce
    zamieszkania), wstawiła tam niezbyt cenzuralne zdjęcia (fotomontaże) i
    wypisywała rózne (mniej lub bardziej) komentarze do zdjęć innych osób.
    Ta osoba (poszkodowana) zwyczajnie zgłosiła sprawę na Policję i wyszło na
    jaw, z czyjego komputera było założone to konta i były wysyłane komentarze
    (w tym samym czasie "żartowniś" logował się też na swoje konto).
    Opiekun żartownisia (pełnoletniego) został wezwany na Policję i zaczęto go
    straszyć prokuratorem, ale bez konkretów. Polecono przeproszenie
    poszkodowanego (wtedy może oddali pozew?).
    Mam pytanie - jesli poszkodowany nie przyjmie przeprosin i nie oddali
    zażalenia (?), to co może grozić takiemu delikwentowi (żartownisiowi)?

    Za wszelką pomoc z góry dziekuję.

    Jan

    ** Posted from http://www.teranews.com **