  • 1. Data: 2006-07-24 21:41:08
    Temat: Podejrzana oferta pracy
    Od: scx <s...@T...wp.pl>

    Witam

    Znalazłem ofertę pracy jako "korespondent", a w opisie mozna
    przeczytac:
    "praca polega na pozyskiwaniu danych z Sądu Rejonowego, Krajowego
    Rejestru Sądowego Wydziału Gospodarczego i przepisywaniu ich do
    komputera w domu"

    Mam się po nocach wkradać do archiwów czy jak? :P
    A tak na serio - o co tu może chodzić?
    --
    scx
    Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)

  • 2. Data: 2006-07-25 07:58:37
    Temat: Re: Podejrzana oferta pracy
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "scx" <s...@T...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komputera w domu"
    >
    > Mam się po nocach wkradać do archiwów czy jak? :P

    Nie koniecznie wkradać się. Może pracownik ma być obserwatorem jawnych
    przecież posiedzeń sądowych i pisać z nich sprawozdania?
    ppp

  • 3. Data: 2006-08-18 16:21:40
    Od: "baccate" <l...@o...pl>

    > Nie koniecznie wkradać się. Może pracownik ma być obserwatorem jawnych
    > przecież posiedzeń sądowych i pisać z nich sprawozdania?
    > ppp

    Nieeee, tu raczej chodzi o takie coś:
    idziesz do KRS do czytelni, przeglądasz akta spółek i robisz z nich
    notatki albo fotki cyfrowe, ewentualnie zamawiasz kserokopie.
    W końcu rejestr przedsiębiorców jest jawny.