  • Data: 2010-02-18 19:57:12
    Temat: Podawanie "wykopu" jako źródła
    Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W związku z małym zamieszaniem spowodowanym moją historią z pieskiem
    srającym na trawniku i jego panią mam pytanie. Otóż jeden z portali
    zamieścił tekst ww. postów, opublikowanych przeze mnie na blogu, jako źródło
    podając wykop.pl. Czy nie powinni podać jako źródło również tytułu / linka
    do strony z moimi wypocinami?
    Nie chodzi o to, że chcę być sławny jak Arek. Z ciekawości pytam ;)
    Mam na myśli ten artykuł:
    http://lubin.miasta.pl/content/view/6901/1/

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek