    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podatek za wynajem
    Date: Fri, 16 May 2008 10:21:11 +0200

    Witam

    Chciałem się Was zapytać jak załatwić pomyłkową sytuację.

    Dostałem kasę na konto za wynajem, ale nie wiedziałem, że to za wynajem,
    wynajmujący napisał mi majla, że na razie nic nie wpłacił.

    Więc napisałem info do skarbówy, że rozliczę się ryczałtem.

    Potem jak się okazało, że kasa jest na koncie to powinienem się rozliczyć
    nie ryczautem 8,5% tylko na zasadach ogólnych 19%.

    Mogę im wpłacić 8,5 a w razie kontroli pokazać majla, że przez pomyłkę tak
    wyszło, czy może jakoś inaczej to załatwić?

    Co radzicie?

    Pozdrawiam

    Jacek