  • 1. Data: 2002-09-03 20:50:26
    Temat: Podatek drogowy- wielka pomyłka
    Od: "Iza Kawka" <a...@p...fm>

    Czesc!
    Jestem nekana o podatek sprzed 5 lat, komornik etc... a ja pokwitowanie
    zaplaty mam z poczty (juz zapomnialam, ze mialam taki pojazd:)).
    Coz poczta nie przyjmuje reklamacji bo minelo ponad 5 lat a uznaje do 1,5
    roku, Wydzial Komunikacji poleca mi samodzielnie szukac w innych wydzialach,
    bo byc moze, ze trafilo to na cudze konto...A gdzie zintegrowana baza
    danych?????
    Trace moj urlop na bzdurne wyjasnianie spraw i udowadnianie, ze mimo, iz mam
    potwierdzenie wplaty (ktore wielu ogladajacych je... ma w nosie) i bez
    pozytywnego rezultatu. Jestem totalnie wkurzona!!!!!!!!!!!Czy jest jakis
    Rzecznik, do ktorego bym mogla wniesc zazalenie??? Jaka ustawe mozna
    przytoczyc? Czy moje potwierdzenie zaplaty na poczcie to nic nie znaczy?
    Czemu komornik wydzwania do mnie skoro mam potwierdzenie wplaty?I nie
    przyjmuje oryginalu mojego potwierdzenia?
    Pogonie zarowno komornika, jak i kazda paniusie z mojego Wydzialu
    Komunikacji bo 5 lat temu zapłacilłam!!!!! Czy to akt inwazji na wykonawcow
    prawa?A moze powinnam jakiegos prawnika najac???
    Prosze, jesli ktos ma pomysl, slucham...bo inaczej chyba musze bardziej
    drastyczne srodki podjac...
    azi

  • 2. Data: 2002-09-04 11:33:10
    Temat: Re: Podatek drogowy- wielka pomyłka
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    > Prosze, jesli ktos ma pomysl, slucham...bo inaczej chyba musze bardziej
    > drastyczne srodki podjac...
    > azi

    A czy to już po 5 latach sie nie przedawniło? Kiedy było wszczęte
    postępowanie egzekucyjne?

    DD