  • Data: 2004-11-26 18:47:16
    Temat: Podanie o odszkodowanie za uszkodzenie samochodu
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy ktos z was kiedykolwiek skladal podanie do zarzadcy drogi o
    odszkodowanie za poniesione na niej straty. Dokladnie chodzi mi o systuacje
    gdy uszkodzilem samochod na nieodsniezonej drodze. Nie chodzi mi o to ze
    szalalem na lodzie i wpadlem do rowu :) Wrecz przeciwnie. Droga
    nieodsniezona od kilku dni (chyba 2 dni). Na drodze zmarzniety snieg z lodem
    w takich ilosciach ze samochod osobowy jadac caly czas trze podwoziem o ta
    mieszanine lodu i sniegu. Skutek - polamane plastiki z przodu przy predkosci
    20-30 km/h. Chcialbym zlozyc podanie o odszkodowanie. Czy ktos wie gdzie
    moge znalezc jakis wzor czegos takiego, lub moze podstawe prawna ? Potrzebne
    mi beda np. zdjecia tej nieodsniezonej drogi ?

    Patryk