  • Data: 2004-03-02 11:43:02
    Temat: Podanie nazy serwisu i napis NIE POLECAM!
    Od: "Kamil K." <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, prowadze strone internetowa poswiecona telefonom komorkowym marki
    Siemens. W jej zawartosci mozna znalezc informacje o serwisach oferujacych
    naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne telefonow w/w marki. Przy jednym z nich
    umiescilem napis NIE POLECAM jako ze dostalem kilkanascie maili z informacja
    ze wspomniany punkt serwisowy zle obsluguje klientow, oszukuje ich, naciaga
    itp. Wczoraj dostalem maila od Pseudo wlasciciela tegoz serwisu z informacja
    ze domaga on sie natychmiastowego usuniecia napisu nie polecam i wzamian za
    to wstawienie napisu POLECAM na okres min 1 miesiaca. W innym wypadku grozi
    mi wyciagnieciem konsekwencji prawnych itp. Moje pytanie brzmi: czy ma prawo
    posunac sie do takich czynnosci oraz kazac mi umiescic napis POLECAM bez
    nakazu sadowego. O ile mi wiadomo ten koles nie jest wlascicielem serwisu
    (za ktorego sie podaje) a jedynie jego pracownikiem. No i zastanawiam sie
    czy usunac napis czy tez nie. Przeciez kazdy ma prawo wyrazac swoje opinie a
    do tego jest wlasnie moja strona. Czekam na odp i ew. kontakt. moze byc
    przez GG# 56429