  • 1. Data: 2007-06-11 17:53:16
    Temat: Pocztex - reklamacja
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Nadałem przesyłkę Pocztex-PORANEK która powinna być dostarczona do godz. 9:00
    dnia następnego po nadaniu. Ale została doręczona z opóźnieniem, a w zasadzie
    była konieczność odebrania przesyłki osobiście w siedzibie Pocztex bo odbiorca
    potrzebował dokumentów a telefonicznie poinformowano o niemożności
    dostarczenia nawet do 14.
    Złożyłem reklamację ale czekam już 3-ci tydzień i cisza. Czy ktoś z Was i z
    jakim skutkiem "przerabiał" podobną reklamację z tym komunistycznym molochem o
    nazwie Poczta Polska?

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2007-06-11 19:42:15
    Temat: Re: Pocztex - reklamacja
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 17:53:16 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

    > Złożyłem reklamację ale czekam już 3-ci tydzień i cisza. Czy ktoś z Was i z
    > jakim skutkiem "przerabiał" podobną reklamację z tym komunistycznym molochem o
    > nazwie Poczta Polska?

    Korzystam tylko z Poczty Polskiej i tylko z pocztexu.
    kilka razy opóźnił się pocztex, bezproblemowo wypłacili odszkodowanie,
    jedyny minus: musiałem poczekac 3-6 tygodni

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net