  • Data: 2005-11-19 10:51:32
    Temat: Poczta Polska kolejny problem - doręczenie przesyłki
    Od: "Michał Pysz" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zleciłem PP dostarczenie przesyłki do USA czyli wysłałem list polecony.

    List nie dotarł do adresata.

    Poczta wysłała do USA druk na którym amerykanie przybili pieczątkę

    i napisali datę rzekomego dostarczenia przesyłki.

    Teraz zasłaniają się tą pieczątką jak tarczą.

    Zgodnie z Prawem pocztowym definicja doręczenia:

    5) doręczenie - wydanie przesyłki lub wypłacenie kwoty pieniężnej określonej
    w przekazie pocztowym adresatowi, a w przypadkach określonych prawem także
    innej osobie, lub przekazanie druku bezadresowego zgodnie z umową o
    świadczenie usługi pocztowej;

    Czy taka pieczątka jest więc dowodem na doręczenie (wydanie) przesyłki ???

    Bo według mnie takim dowodem byłby podpisany przez adresata dokument
    odbioru.

    Czy w razie podania Poczty do sądu lub na policję mam szansę na wygranie
    sprawy.

    Bo w tej chwili oni mi mówią, ze maja dowód na to, ze przesyłka została
    doręczono w związku z czym odprawiają mnie z kwitkiem.

    Michał Pysz

    Michał Pysz
    http://michal.pysz.org/