  • 11. Data: 2008-08-06 09:02:04
    Temat: Re: Poczta Polska - apropos wielu wczesniejszych dyskusji
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    O, a ile kosztuje, szczególnie w porównaniu do "konduktorskiej"?
    JaC

    -----

    > Taką usługą jest "przesyłka dworcowa".
    > Zgodnie z regulaminem nadaję sie ją w wyznaczonych placówkach pocztowych, a adresat
    musi zgłosić się do wyznaczonego urzedu pocztowego, gdzie przesyłka czeka na
    odebranie przez 7 dni.

  • 12. Data: 2008-08-06 09:26:00
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to jest obecne przekleństwo poczty.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-08-06 12:21:58
    Od: "TomTom" <t...@i...pl>

    Normalka. Czekałem na laptopa wysłanego za pobraniem. Zero awizacji. Po 12
    dniach wq... dzwonię do sprzedawcy co jest grane ... zeskanował dowód
    nadania, poszedłem na pocztę i po 10 minutach paczka się znalazła. Awizo
    menele od Tristana ukradli z zamknietej klatki na strzeżonym osiedlu.

  • 14. Data: 2008-08-06 12:32:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Miałem tak parę razy z paczkami - nie było i nie było, do czasu paru telefonów (m.in.
    do rozdzielni na Służewcu) i rabanu.
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2008-08-06 14:09:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 sierpień 2008 09:53
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7bl92$2d4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Może Ty pożyczasz klucz lokalnym menelom, ja nie.

    Za to oni znają różne sposoby.... I już zacierają ręce na myśl o
    ojroskrzynce, która będzie po prostu otwarta dla wszystkich...

    > Tego, że kryształowo
    > uczciwemu pracownikowi PP nie chciało się wypisać awiza nie dopuszczasz
    > w najśmielszych fantazjach?

    Nie wiem, mój ma gotowe z urzędu, nic nie musi wypisywać poza ptaszkiem co
    tam przywlekł.... Więc dość dziwne oskarżenie.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2008-08-06 18:25:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    TomTom napisał(a) :
    > menele od Tristana ukradli z zamknietej klatki na strzeżonym osiedlu.

    Ja bym ich menelami nigdy nie nazwał. Prędzej tych z dyrekcji
    niższej i tym bardziej wyższej. Postaw się po drugiej stronie.
    Listonosze są przeciążeni pracą. Nie są w stanie się wyrobić. To
    nie ich wina, że nie ma pieniędzy na zatrudnienie dodatkowych
    ludzi. Oni kombinują jak tu przeżyć w takiej sytuacji. Patrz
    dalej niż własne podwórko.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 17. Data: 2008-08-06 18:58:32
    Od: "TomTom" <t...@i...pl>

> [...]
    > ma pieniędzy na zatrudnienie dodatkowych ludzi. Oni kombinują jak tu
    > przeżyć w takiej sytuacji. Patrz dalej niż własne podwórko.

    Jestem daleki od krytyki samych LISTONOSZY - dwóch moich kolegów jest
    listonoszami i wiem jaką harówę mają za marne pieniądze. Mówiłem ironicznie
    o menelach kradnących avizo w nawiązaniu do wypowiedzi niejakiego Tristana,
    który uważa że PP to najlepsza firma w Europie :-P

  • 18. Data: 2008-08-07 05:13:31
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > Za to oni znają różne sposoby.... I już zacierają ręce na myśl o
    > ojroskrzynce, która będzie po prostu otwarta dla wszystkich...

    Oczywiście, stają na uszach, żeby tylko wyciągnąć awizo ze skrzynki.
    Za to otwarta kotłownia, skąd możnaby podpieprzyć np. kosiarkę dziwnym
    trafem zupełnie ich nie interesuje...

    > Nie wiem, mój ma gotowe z urzędu, nic nie musi wypisywać poza ptaszkiem co
    > tam przywlekł.... Więc dość dziwne oskarżenie.

    Ja zawsze miałem wypisane: co (ptaszek), do kogo (adres)
    i gdzie można odebrać (fakt, w tym miejscu bywał gotowy stempelek).

    Mógłbym jeszcze podejrzewać, że gościu wetknął po prostu awizo w drzwi
    (zamiast jak biały człowiek do skrzynki) i wiatr je porwał, ale teoria upada,
    bo żona była tego dnia w domu (kiedy wg panienki z okienka i adnotacji na poleconym
    był pierwszy raz awizowany), a co śmieszniejsze, dostała inną przesyłkę z poczty.

    Zatem żyj sobie dalej w swoim świecie, gdzie PP działa idealnie, a socjalizm
    (czyli prawo do cudzego dochodu) jest najlepszym sposobem na uszczęśliwienie
    wszystkich (a zwłaszcza meneli).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 19. Data: 2008-08-07 06:09:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2008 11:02:04 +0200, 666 napisał(a):

    > O, a ile kosztuje, szczególnie w porównaniu do "konduktorskiej"?
    > JaC

    W porównaniu do konduktorskiej jest konkurencyjna, ale nie jeździ pociągiem
    a KPSami (Kurs Pocztowy Samochodowy) a co za tym idzie czasem chodzi 1-2
    dni.

    7 zł koperta do 1 kg.
    http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

  • 20. Data: 2008-08-07 13:34:00
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 06-08-2008 o 08:42:25 Czabu
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_wytnij_to_poczta.onet.pl> napisał(a):

    > U mnie to standard. Skargi nie pomagają. Z utęsknieniem czekam
    > dopuszczenia innych firm i liczę, że chociaż trochę się poprawi obsługa.

    Czytalem na tej czy innej grupie, ze alternatywni operatorzy z jednym
    listem jechac nie beda bo im sie to nie oplaca.
    Zdaje się niejaki 'kw1618' jest specem od logistyki i pisał na ten temat.

    --
    Tomasz Renik jestem