  • 21. Data: 2010-04-15 11:52:53
    Temat: Re: Pochówek na Wawelu jest nielegalny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Ustawa nie definiuje pojęcia katakumb, a nie można tłumaczyć pojęć
    > ustawowych, stosując definicje z aktów wykonawczych.

    Nieprawda. Jakby definicje w rozporządzaniach nic nie znaczyły to by ich
    by po prostu nie były.
    Poza tym przepisy rozporządzeń są przepisami powszechnie obowiązującymi
    (w rozumieniu Konstytucji) mi wiążą. Mogą być sprzeczne z aktami
    wyższego rzędu ale musi interweniować TK.

    --
    @2009 Johnson

  • 22. Data: 2010-04-15 12:15:27
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:52:53 +0200, Johnson napisał(a):

    > Poza tym przepisy rozporządzeń są przepisami powszechnie obowiązującymi
    > (w rozumieniu Konstytucji) mi wiążą. Mogą być sprzeczne z aktami
    > wyższego rzędu ale musi interweniować TK.

    Pierwszego zdania nie rozumiem, coś Ci się palec omsknął.
    Do drugiego zdania (oczywista) uwaga -- związany rozporządzeniem nie jest
    jednak sąd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 23. Data: 2010-04-15 12:26:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    olgierd pisze:

    > Pierwszego zdania nie rozumiem, coś Ci się palec omsknął.

    Nic mi sie nie omskło.
    Miałem na myśli art. 87 ust. 1 Konstytucji.

    > Do drugiego zdania (oczywista) uwaga -- związany rozporządzeniem nie jest
    > jednak sąd.

    Masz rację, sąd nie jest związany, ale to nie sąd będzie urządzał pogrzeb :)

    --
    @2009 Johnson

  • 24. Data: 2010-04-15 12:51:24
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:26:23 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nic mi sie nie omskło.
    > Miałem na myśli art. 87 ust. 1 Konstytucji.

    "mi wiążą"? ;-)

    > Masz rację, sąd nie jest związany, ale to nie sąd będzie urządzał
    > pogrzeb

    No wiesz, jak tak dalej pójdzie to przecież ktoś zaskarży ten pogrzeb do
    sądu.

  • 25. Data: 2010-04-15 12:58:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    olgierd pisze:

    > "mi wiążą"? ;-)

    OK, przyznaje się. Przeoczyłem 2 razy :)

    miało być "i wiążą"

    --
    @2009 Johnson