  • 11. Data: 2019-05-23 10:32:04
    Temat: Re: Pobranie oplaty w wysokości 2,3 atmosfer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-05-23 o 07:24, cef pisze:

    >Np gdy policjanci idą na "interwencję" do... baru z kebabami ;)
    >No powiedz, że nie :)

    Realizuja obowiazkowa przerwe, i nie moga inaczej :-P

    J.

  • 12. Data: 2019-05-23 12:44:16
    Od: ń <...@...n>

    Art. 49 ust. 1 pkt 2 ustawy: Zabrania się zatrzymania pojazdu (...) na przejściu dla
    pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
    odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na drodze
    dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten
    obowiązuje także za tym przejściem lub przejazdem.
    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kie
    rowca/news-nie-zaslaniaj-przejscia-dla-pieszych,nId,
    2576450

    Przed przejściem (droga wewnętrzna dwukierunkowa) jest niebieski znak przejścia dla
    pieszych, i są wymalowane pasy, i jest na to
    nawet projekt ruchu.
    Jest też znak "droga pożarowa" (taka przekreślona czerwono paleta na żółtawym znaku),
    ale według sraszników wiejskich ten znak nie
    obowiązuje.
    W odległości 10 m za przejściem jest kolejny znak zakazu postoju i zatrzymywania się
    z tablicą o odholowywaniu (tam już niejednego
    odholowali, bo srasz wiejska ma z holowania działkę od firmy).
    W okolicy ulubionym i jedynym obserwowanym zajęciem tych sraszników jest czekanie w
    radiolce na przyjazd holownika, potrafią tak ze
    dwie godziny albo i lepiej.

    -----

  • 13. Data: 2019-05-24 20:20:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.05.2019 o 21:27, WS pisze:
    > naklej mu https://allegro.pl/listing?string=karny%20kutas
    Oooo Panie!
    Ja tu widzę kutasa bez napletka.
    To przecież antysemityzm! Art. 257 k.k. oraz cała ustawa 672 (wprawdzie
    amerykańska, ale dotyczy Europy).
    Jacek

  • 14. Data: 2019-05-25 12:26:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2019 o 00:35, ń pisze:

    > No to już wiemy, dlaczego mundurowym się nie chce czterech liter ruszyć,
    > przecież babcie z pietruszkami w tym czasie spie....ą.

    Widzisz, jak to proste.

    > Co do kłów wyczerpujesz art. 12 kw ;-)

    Po pierwsze po prostu wskazuję możliwe zagrożenia. Po drugie z art.
    217§2 kk wynika, ze nawet ustawodawca nie uważa za sensowne karanie
    kogokolwiek za taki czyn. Po za tym mamy jeszcze art. 343§1 kc daje w
    takim wypadku prawo do "obrony koniecznej". Tak więc spokojnie można
    przyjąć, że w takim wypadku ustawodawca daje "przyzwolenie" do
    odsztorcowania idioty, byle w rozsądnym i bezskutkowym zakresie.

  • 15. Data: 2019-05-26 19:56:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2019 o 10:02, Miroo pisze:

    > Np gdy policjanci idą na "interwencję" do... baru z kebabami ;)
    > No powiedz, że nie :)

    Przykładowo, choć nie każda interwencja usprawiedliwia łamanie prawa.
    Przy czym ktoś tu manewruje cytatami. Z tego wyżej wynika, że ja pytałem
    o powód parkowania, a nie jest to prawdą.

    Jestem za wprowadzeniem takiego zwyczaju, ze jak ktoś wzywa pomocy, to
    będzie operatorowi zaznaczał, że absolutnie nie życzy sobie, by to było
    szybko i policjanci mają znaleźć odpowiednie miejsce do zaparkowania i
    przyjść stamtąd pieszo - tak, by było to jasne i oczywiste. Biegać nie
    wolno, bo jeszcze któryś kogoś na chodniku potrąci. No i idąc mają
    "rozliczyć" wszystkie osoby, które ewentualnie dopuszczą się
    najdrobniejszego przekroczenia prawa.

    Zbadamy po pewnym czasie odsetek składających takie oświadczenia i
    ewentualnie odpowiednio zmodyfikujemy procedury. Powiedzmy, że odrzucimy
    tegn odsetek, który interwencji nie dożył, jako błąd statystyczny.

  • 16. Data: 2019-05-27 08:46:40
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Przykładowo, choć nie każda interwencja usprawiedliwia łamanie prawa.
    > Przy czym ktoś tu manewruje cytatami. Z tego wyżej wynika, że ja pytałem
    > o powód parkowania, a nie jest to prawdą.

    O faktycznie, coś się zostawiło za dużo, przepraszam.

> [...]
    > ewentualnie odpowiednio zmodyfikujemy procedury. Powiedzmy, że odrzucimy
    > tegn odsetek, który interwencji nie dożył, jako błąd statystyczny.

    ;)
    Zauważ, że napisałem słowo "interwencja" w cudzysłowie.
    Takich przypadków jest pewnie trochę, ale nie zawsze ktoś to
    nagra/sfotografuje, albo policjantom uda się skutecznie usunąć nagranie.
    Raz się nie udało usunąć i była afera :)
    Bezkarność powoduje schamienie, niestety :(
    Widać to u polityków, biskupów, prawników, policjantów, amerykańskich
    żołnierzy w Polsce, internautów itp itd

    Ostatnio widziałem jak policjant jakąś laskę woził w tę i z powrotem
    "tajną" beemką na sygnale przez korki. No ale może miasto zwiedzali.
    Albo się zgubili :) Oczywiście mogła to być jakaś oficjalna "akcja", ale
    sprawiało mocno nieoficjalne wrażenie.