  • Data: 2011-10-20 14:53:50
    Temat: Pobieraczek - odpuszczać czy nie?
    Od: "Cpl" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Syn znajomych (16 lat) zarejestrował sie na pobieraczek.pl Dostał mailowe
    wezwanie do zapłaty bo niewypowiedział umowy. Sprawa ogólnie znana - mnie
    ciekawią 2 sprawy. Czy 16 latek ma zdolność prawną do takiej umowy - czyli
    czy pobieraczek.pl ma z czym iść do sądu. Druga sprawa to to, czy w sprawach
    z powództwa cyw. o zapłatę sądy rządają od operatorów telekomunikacyjnych
    danych do kogo należy adres IP. Słyszałem, że jakaś kancelaria szantażowała
    w ten sposób ludzi o pobrane mp3 z sieci i ci którzy nie poszli na ugodę w
    sądzie wygrywali bo dane o IP i właścicielu który pobierał pliki były
    uzyskane niezgodnie z prawem.