  • Data: 2004-11-25 13:59:46
    Temat: Po sprawie spadkowej
    Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wlasnie dzis zostalo mi przeslane postanowienie sadu , ktore sie tyczlo
    spadku po mojej zmarlej mamie. Teraz musze przepisac mieszkanie
    (lokatorskie) i pozostale media(prad,tpsa,itp). W zwiazku z tym, ze mam
    bardzo malo urlopu chcialabym sie dowiedziec ile to przepisywanie
    wszystkiego moze potrwac? A mam na to tylko miesiac bo przyszla wraz z
    postanowieniem taka karteczka, ze w ciagu miesiaca musze zlozyc zeznanie w
    US.

    Pozdrawiam

    Tysia