  • 31. Data: 2021-11-14 18:05:26
    Temat: Re: Po przygranicznym stanie wyjątkowym będzie przygraniczny stan dziennikarsko wyjątkowy? [Nadciąga nowe prawo]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.11.2021 o 17:25, cef pisze:

    > Ten zwrot nie jest objęty jakąś licencją?
    > (przynajmniej na tej grupie :-))

    Prawami autorskimi :)
    Samodzielnie nie jest w stanie czegoś wymyślić, a wiadomo, że o licencje
    pytają tylko uczciwi i przyzwoici.
    On nie zapytał.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2021-11-14 18:07:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2021 o 18:04, J.F. pisze:

    > Wystarczy, ze kilka uszkodzimy, a to drogie rzeczy sa :-)
    >
    > Z daleka niewiele sfilmuja, z bliska ... latwo trafic.

    Bo ja wiem. Ze srutówki może i tak. Z kałasza...

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-11-14 18:15:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Lubisz muzykę?
    To idź do pokoju nr 5 i sprzedaj się na organy ;)

    Lepiej? ;-)

  • 34. Data: 2021-11-14 18:17:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Albo inaczej:

    Pozdrowienia z grupy testowej która wg sekty szczepionkowej powinna
    leżeć na cmentarzu.

    Tak. Taka mowa miłości leje się z tej sekty ;-)

  • 35. Data: 2021-11-14 18:21:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Symptomatyczne jak to łatwo unikacie meritum i szukacie osobistych
    wycieczek.
    A niektórzy jeszcze twierdzą że mają mnie w INTELIGENTNYM KFie ;-)

    Takie to lewactwo już jest ;-)

  • 36. Data: 2021-11-14 18:23:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 17:29, cef pisze:
    > A co to ma do rzeczy?
    > Brak argumentów?

    Argument jest taki że jesteś zbyt podejrzliwy. Może można Ci jakoś pomóc?

  • 37. Data: 2021-11-14 18:25:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-14-listopada-2021 o 17:24, cef pisze:

    > A Ty oczywiście łykniesz wszystko co pokażą?
    > To faktycznie w punkt.

    Piszesz nie na temat.

    Skomentowałem Twój tekst o pisaniu w niekorzystnym świetle.

    Sam to napisałeś. Wymskło się? Nie to chciałeś napisać?

    Nie było na ten temat konspektu i napisałeś z głowy?

    Ojjjoojjjooojjj ;-)

  • 38. Data: 2021-11-14 18:27:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 18:15, _Master_ pisze:
    > Lubisz muzykę?
    > To idź do pokoju nr 5 i sprzedaj się na organy ;)
    >
    > Lepiej? ;-)

    Nie wiem do kogo to piszesz i w jakim kontekście,
    ale świadczy to o Twojej ułomności skoro nie umiesz poprawnie zacytować
    i sprecyzować
    o co Ci chodzi. Pewnie uznasz to za wycieczkę osobistą.

  • 39. Data: 2021-11-14 18:34:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 18:25, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Sam to napisałeś. Wymskło się? Nie to chciałeś napisać?
    >
    > Nie było na ten temat konspektu i napisałeś z głowy?

    A Ty uznałeś, że niekorzystne światło, to od razu oszczerstwa i opluwanie?
    Jeśli same fakty już są takie, że obrzydzają, to jest wina telewizji?
    Ojojojoj

  • 40. Data: 2021-11-14 18:37:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 18:23, _Master_ pisze:

    > Argument jest taki że jesteś zbyt podejrzliwy. Może można Ci jakoś pomóc?

    To nie jest żaden argument, tylko zmiana tematu.
    Pisałem o unikaniu podawania do publicznej wiadomości faktów,
    które mogły by elitom władzy czy partii zaszkodzić a Ty się
    wpierd... do mojego domu.
    I co to ma do rzeczy?