    From: "Grzesiek" <n...@t...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Plan zagospodarowania i płot
    Date: Sat, 23 Dec 2006 20:02:21 +0100
    Sender: n...@a...atcom.net.pl

    Witam,

    Mam pewną zagadkę. Otóż droga, przy której znajduje się moja działka, nie
    została oznaczona na miejscowym planie zagospodarowania. Jest to ślepa
    uliczka, pełni funkcję ciągu pieszo-jezdnego. Z treści planu
    zagospodarowania wynika, że w takim razie powinna być ona zaznaczona na
    mapie symbolem KPJ. Co prawda, teren na którym znajduje się uliczka został
    na mapie wydzielony, ale nie posiada żadnego oznaczenia. Wszystkie inne
    tereny są pooznaczane, a ten nie.
    Jakby co, część planu zagospodarowania umieściłem na
    http://img176.imageshack.us/img176/1946/mapa3vh8.jpg

    Ma to o tyle znaczenie, że np budowa płotu od strony drogi wymaga
    zgłoszenia. A ponieważ właśnie chciałbym wybudować płot, to się zastanawiam,
    czy muszę to zgłosić. Co o tym sądzicie?

    Grzesiek