  • 11. Data: 2010-12-31 13:25:49
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Hubert napisał(a):
    > mam pracodawce któremu
    > zdarza się przyjść do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim
    > przypadku to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??
    > np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)
    A co on wykonuje w tej firmie na cyku, po za tym że jest Twoim pracodawcą?
    Jego przyjście do firmy, nie oznacza że jest w swoich godzinach pracy.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-12-31 13:25:56
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
    > I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
    > to w firmie panstwowej czy prywatnej.

    A z czego to wynika?

    Mam jednoosobową DG. Nawalę się jak prosiak i siądę do programowania
    komputera. Nie mogę? Kto mi tego zabroni?
    Mało tego. Zaproszę kumpla, też się nawali (tym razem jak szpak) i
    będzie mi po pijaku wciskał przypadkowe klawisze podczas mojej pracy :)

    --
    Krzysztof

  • 13. Data: 2010-12-31 13:27:31
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > A co on wykonuje w tej firmie na cyku, po za tym że jest Twoim pracodawcą?
    > Jego przyjście do firmy, nie oznacza że jest w swoich godzinach pracy.

    Pracodawca nie jest w godzinach pracy bo nie jest pracownikiem.
    Kto jest pracownikiem i co mu wolno lub nie określa Kodeks Pracy.
    Nie ma kodeksu pracodawców.

    --
    Krzysztof

  • 14. Data: 2010-12-31 13:39:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof Jodłowski napisał(a):
    > Pracodawca nie jest w godzinach pracy bo nie jest pracownikiem.
    Wielu pracodawców (podwykonawców też) pracuje ze swoimi pracownikami.
    W takim przypadku jest w pracy i w godzinach pracy.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-12-31 13:52:03
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Wielu pracodawców (podwykonawców też) pracuje ze swoimi pracownikami. W
    > takim przypadku jest w pracy i w godzinach pracy.

    Nie jest w pracy, bo firma=pracodawca. Pracodawca musiałby być 24h/dobę
    w pracy. Nie jest w godzinach pracy, bo nie ma takich godzin. Nikt mu
    ich nie narzuci.

    Nawet jakby pracodawca sam sobie wyznaczył godziny pracy (w sumie mocy
    prawnej), to na jakiej podstawie nie może być pod wpływem w trakcie?

    --
    Krzysztof

  • 16. Data: 2010-12-31 13:59:24
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
    Dziwaczne stwierdzenie.
    Niekiedy zdarzyło mi się przebywać w stanie wskazującym np. w restauracji.
    A restauracja jest przecież miejscem pracy, choćby kelnera.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-12-31 14:01:19
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
    > przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
    > stanie upojenia alkocholowego.
    Mało klasek ukończyliśmy, że pisać nie umiemy?
    I te przepisy proszę konkretnie zapodać.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-12-31 14:16:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof Jodłowski napisał(a):
    > Nawet jakby pracodawca sam sobie wyznaczył godziny pracy (w sumie mocy
    > prawnej), to na jakiej podstawie nie może być pod wpływem w trakcie?
    Bo jego praca to np. teren budowy, a nie nie biurko z kompem w domu.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-12-31 14:22:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2010 11:42, Hubert pisze:

    > No niczego takiego nie robił, ale był wypity.

    Jeśli chce, może sobie dać zwolnienie dyscyplinarne.

  • 20. Data: 2010-12-31 14:24:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2010 14:18, Hades pisze:

    > Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
    > przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w

    To poproszę o zacytowanie tych przepisów.

    > stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow

    Jakiego upojenia??