  • 1. Data: 2007-07-09 15:52:07
    Temat: Pierwokup samochodu firmowego a sprzedaz dalej
    Od: "Tomek" <t...@y...pl>

    Witam
    Czy wiecie moze jak to jest z wykupem samochodu z firmy. Mam pierwszenstwo
    pierwokupu jako pracownik firmy.Chce odsprzedac dalej ten samochod(a raczej
    puscic po kosztach bo raptem 300 zl drozej).
    Czy ja z tego tytulu poniose jakies koszty.? Czy bede musial zaplacic
    podatek( no 2% od wzbogacenia).?
    Cos obilo mi sie o uszy ze ja kupie samochod po cenie netto a dopiero
    kupujacy odemnie bedzie placil podatek.
    Jak ktos posiada wiedze na ten temat to bardzo prosze o wyjasnienie.

    Pozdrawiam
    Tomek