  • 1. Data: 2007-01-12 11:05:42
    Temat: Pedofil
    Od: _________________________________________________________ <.@.>

    Uważaj przyjde do twojej sypialni dzisiaj w nocy

  • 2. Data: 2007-01-12 11:35:53
    Temat: Re: Pedofil
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Jasne trolu lecz się. wisi mi to co piszesz i mówisz. Jeśli to co napiszesz
    daje ci satysfakcje i staje ci przy tym to masz problem i lecz się

  • 3. Data: 2007-01-12 11:43:34
    Od: _________________________________________________________ <.@.>

    m napisał(a):
    > Jasne trolu lecz się. wisi mi to co piszesz i mówisz. Jeśli to co napiszesz
    > daje ci satysfakcje i staje ci przy tym to masz problem i lecz się

    za kare przyjade do Szczecina i cie zapierdole bura suko ,obetne ci
    tułów a reszte wypierdole do doku

  • 4. Data: 2007-01-12 11:51:03
    Od: "m" <l...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:eo7s96$lqp$1@news.wp.pl...
    > za kare przyjade do Szczecina i cie zapierdole bura suko ,obetne ci tułów
    > a reszte wypierdole do doku

    hehehe mów mi jeszcze i lec do lekarza bo teraz to cięzko sie dostać do
    dobrego specjalisty