  • 11. Data: 2009-04-25 11:04:05
    Temat: Re: Parkowanie - stacja benzynowa
    Od: "o" <...@p...st>

    Użytkownik "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gsulad$7os$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Zanim jakieś zachowanie nazwiesz chamskim upewnij się co do okoliczności.
    > Nie znasz szczegółów - wiesz tylko to o co ja pytam. Nie pytam o ocenę
    > moralną.

    Innym uprzykrzasz życie i oczekujesz pochwał ?
    Nie widzisz nic niewłaściwego we własnym postępowaniu?
    Jesteś dumny ze swej zaradności?

  • 12. Data: 2009-04-25 12:25:35
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gsulad$7os$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Zanim jakieś zachowanie nazwiesz chamskim upewnij się co do okoliczności.

    Okoliczności, które przekazałeś to chamstwo i basta!

    > Nie znasz szczegółów - wiesz tylko to o co ja pytam. Nie pytam o ocenę
    > moralną.

    Możesz nie pytać ale mnie to wali

    > Spuszczanie powietrze z czyjegoś auta jest naruszeniem jego dobra
    > osobistego

    Aaa... to teraz wiem, że chamstwo myśli o powietrzu w kołach w kategorii
    dóbr osobistych.

    > / mienia - jesli byś tak robił nazwałbym ciebie wandalem :) Pomyśl co
    > mógłbym zrobić gdybym Ci to udowdonił.

    Pomyślałem, nic nie możesz mi zrobić

    > Pozdrawiam
    >
    > Vonn79

    a no to won

    pozdr (jak zawsze)
    lublex

  • 13. Data: 2009-04-25 12:33:24
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 25 Kwi, 11:08, "Andy" <p...@p...de> wrote:

    > Stacja benzynowa to nie jest parking. Na jego miejscu regularnie spuszczal
    > bym Ci powietrze z wszystkich kol (i mial "zepsuta" sprezarke).
    >
    > A dlaczego? Bo chamstwo mozna tylko chamstwem zwalczyc!

    NTG (i to samo do dziesięciu kolejnych postów chyba).

  • 14. Data: 2009-04-25 12:34:14
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 25 Kwi, 11:39, Przemysław Bernat <p...@p...com> wrote:

    > Stawianie na cały dzień samochodu na stacji benzynowej jest naruszeniem
    > dobra osobistego/mienia  właściciela stacji. Parkowanie na stacji to
    > wandalizm. Raczej właścicielowi będzie to łatwo udowodnić, że przez Ciebie
    > nie mógł dysponować swoją własnością.

    No i jakie straty poniósł? W liczbach?

  • 15. Data: 2009-04-25 12:36:52
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 25 Kwi, 11:25, "Vonnegut79onVAIO"
    <v...@V...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:3f36f871-8d5b-4504-b898-933edf6d4e28@
    r33g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
    > - czyli musi wykazać szkodę, co może być trudne. Racjonalne z jego
    > strony byłoby prawidłowe, zgodne z kodeksem drogowym, oznaczenie
    > miejsca parkingowego jako płatnego (np. do 15 min 0 zł, każda następna
    > godzina 5 zł) i dochodzenie szkody z tytułu nieopłacenia tej opłaty.
    >
    > Dla mnie taka informacja o opłacie byłaby logiczna itp. Ale tutaj tak nie
    > ma, nie ma też oznaczenia, że jest to miejsce parkingowe. De facto jedyną
    > rzeczą, którą robię w tej sytuacji "źle" jest iż mój samochód utrudnił jego
    > pracownikowi pomalowanie krawężnika - czyli utrudniłem mu prace porządkowe.

    Po pierwsze, musi wykazać, że oznaczył prawidłowo teren (zgodnie z
    kodeksem drogowym) np, że tego i tego dnia nie można tam stawać, albo
    w ogóle zakaz parkowania.

    Po drugie, musi wykazać konkretną wielkość szkody (np. musiał drugi
    raz pracownika zatrudnić i zapłacić mu za dodatkowe godziny - to jest
    konkretna szkoda).

    Zazwyczaj to drugie jest dosyć niewymierne.

  • 16. Data: 2009-04-25 14:30:59
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik przypadek napisał:

    > No i jakie straty poniósł? W liczbach?

    tak, w pln: podjezdza potencjalny klient na zakupy w sklepiku, ale widzi
    ze wszystkie miejsca zajete - jedzie dalej, nie kupuje.

  • 17. Data: 2009-04-25 15:39:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > I dziwic sie, ze ludzie pozniej agresywnie reaguja na samochody,
    > gdy taki ciec trafi sie co pewien czas. Na miejscu wlasiciela
    > stacji zainwestowalbym w podnoszone blokady najazdu, tabliczke
    > z wysoka oplata za parkowanie powyzej godziny i skrupulatne
    > egzekwowanie tej oplaty pod rygorem nieopuszczenia blokady - zastaw
    > na samochodzie :)

    Zauważ, że w niniejszym wątku nawet nie postawił zwykłego znaku
    drogowego informującego o zakazie parkowania czy odpłatności za parkowanie.

    Więc wyzywasz kogoś od cieci tylko za to, że nie są telepatami i się nie
    podporządkowują jakimś "wewnętrznym" i _niepisanym_ "przepisom".

  • 18. Data: 2009-04-25 17:01:26
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 25 Kwi, 16:30, Andrzej <a...@p...de> wrote:
    > Użytkownik przypadek napisał:> On 25 Kwi, 11:39, Przemysław Bernat

    > tak, w pln: podjezdza potencjalny klient na zakupy w sklepiku, ale widzi
    > ze wszystkie miejsca zajete - jedzie dalej, nie kupuje.

    I sąd zapyta: a tak dokładnie ile by kupili ci klienci którzy się nie
    zatrzymali? Nie do udowodnienia.

  • 19. Data: 2009-04-25 17:37:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej pisze:

    > tak, w pln: podjezdza potencjalny klient na zakupy w sklepiku, ale widzi
    > ze wszystkie miejsca zajete - jedzie dalej, nie kupuje.

    I on zajął wszystkie miejsca sztuk jeden? ;) Cienki ten sklepik, skoro
    jest w stanie obsłużyć max. jednego na raz.

    To po pierwsze.

    Po drugie - skoro to sklepik przy stacji, to kupujący zatrzyma się przy
    dystrybutorze, zatankuje i pójdzie na zakupy i przy okazji zapłacić za
    paliwo.

    Po trzecie - a jesteś w stanie udowodnić, że ktoś coś by kupił, gdyby
    było jedno miejsce więcej? A może by napadł na sklep albo coś ukradł.

  • 20. Data: 2009-04-25 18:20:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    przypadek pisze:

    > I sąd zapyta: a tak dokładnie ile by kupili ci klienci którzy się nie
    > zatrzymali? Nie do udowodnienia.

    Coś mam wrażenie że ty tu przyszedłeś trollować.

    --
    spp