  • 11. Data: 2010-07-29 21:34:14
    Temat: Re: Parkingowy kretyn
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 22:15:25 +0200, Rezydent <r...@g...pl> said:

    > troche OT ale gdzie głaz można kupić ?
    > w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych
    > których nie da się przesunąć bez sprzętu

    Teść zaczepił kierowcę ciężarówki, ten podrzucił go do kierownika,
    kierownik okazał się normalny więc trść wyłuszczył mu sprawę, a
    kierownik przywiózł 3 dni później dwa głazy wraz z fakturą. Zrzucili
    przed furtką i gość mieszkający naprzeciwko trścia się zdziwił, że nie
    da już rady po cudzym trawniku zawracać i go rozjeżdżać.
    Ale teść twardy jest i tyko raz zwrócił uwagę sąsiadowi.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-07-29 21:35:19
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 22:54:19 +0200, "TomZlom" <t...@t...invalid> said:

    > zlikwidować wszystko, żebby nie było niczego. nauczy się jeden z
    > drugim.

    Coś trzeba zlikwidować, by problem zniknął.
    A że zacząłem od najprostszych propozycji, to inna sprawa.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-07-29 21:36:40
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 23:25:15 +0200, "ikarek"
    <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Lepszy będzie krzyż...

    96.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-07-30 04:01:02
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Piotr [trzykoty] dnia czwartek 29 lipiec 2010 19:54 w wiadomości
    <i2sf71$gs8$1@z-news.wcss.wroc.pl> na grupie pl.soc.prawo wygłosił tezę :

    > Czy przy schodach jest miejsce do parkowania?

    Nie ma.

    Wonski
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 15. Data: 2010-07-30 04:01:43
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Bydlę dnia czwartek 29 lipiec 2010 20:48 w wiadomości
    <i2sie2$59e$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.soc.prawo wygłosił tezę :

    > A jest tam zakaz?
    > (pomijając grozę wchodzenia na parking przez parking)

    Chciałem napisać przez trawnik, ale wyszło jak wyszło :)

  • 16. Data: 2010-07-30 04:24:35
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-29 23:34, Bydlę pisze:

> [...]
    > da już rady po cudzym trawniku zawracać i go rozjeżdżać.
    > Ale teść twardy jest i tyko raz zwrócił uwagę sąsiadowi.

    No to teraz teść powinien się spodziewać ciężarówki drobnych kamieni -
    przywiezione głazy dorobiły się dzieci które sąsiad zwróci - a co - też
    jest twardy. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2010-07-30 05:09:16
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-07-29 19:11, Pawel pisze:
    > Witam serdecznie
    >
    > Czy jest (prawnie dozwolony) sposób, aby kretyna który parkuje przy
    > schodach prowadzących na parking nauczyć poprawnego parkowania na miejscach
    > wyznaczonych.
    > Facet tak parkuje, że aby wejść na parking trzeba przejść przez parking,
    > zamiast po schodach. Jakby pójść po schodach to można wejść na maskę ;)
    > Oczywiście w około są wolne miejsca, ale kretyn ich nie widzi.
    > Prośby nie pomagają ;/
    > Czy ktoś przerabiał taki przypadek? Parking jest na osiedlu, więc właściwie
    > wszystko mu wolno ;/

    Wziąć do ręki tenisówki (najlepiej dziecięce), uciapać je trochę w
    błocie i zrobić mu ślady przez maskę, szybę i dach.

    A serio: zarządca ma wymalować na asfalcie w tym miejscu "kopertę".
    Jeśli nie pomoże - postawić słupek.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2010-07-30 06:16:25
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Sposób sprawdzony i prosty. Jedziesz do lasu / kamieniołomu / nad rzekę
    szukasz takiego wielkiego kamola. Przywozisz go i stawiasz przed
    schodami tak że nie da się zaparkować.

  • 19. Data: 2010-07-30 06:19:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > Prośby nie pomagają ;/
    > Czy ktoś przerabiał taki przypadek? Parking jest na osiedlu, więc właściwie

    Swojego czasu jak taki ynteligent zaparkował w bramie, to widzaiłem jak
    wypadło 4 licealistów i przeniosło mu ten samochód wstawiając pomiędzy
    takie barierki... Tyle, że to nie był tak do końca samochód, tylko
    Maluch - sytuacja miała miejsce kilkanaście lat temu, ale mina tego
    kierowcy, gdy wrócił, aby odjechać - bezcenna...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2010-07-30 06:23:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 07:09:16 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > A serio: zarządca ma wymalować na asfalcie w tym miejscu "kopertę".
    > Jeśli nie pomoże - postawić słupek.

    A to wszystko na czyj koszt? Nie wiem czemu się upieracie przy
    rozwiązaniach 'prawnie dozwolonych'...
    --
    marcin