  • 31. Data: 2020-03-01 17:21:18
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 16:04, Tom N pisze:

    > Jest!

    No więc w czym problem? Ich teren - ich prawo. Można co najwyżej nie
    wjeżdżać i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2020-03-01 19:53:10
    Od: z <...@...pl>

    Chodzi o drobny druczek umieszczony tak aby jak najmniej potencjalnych
    ofiar go nie zauważyło.

  • 33. Data: 2020-03-01 20:22:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 19:53, z pisze:
    > Chodzi o drobny druczek umieszczony tak aby jak najmniej potencjalnych
    > ofiar go nie zauważyło.

    Rozwiniesz, do czego się to odnosi?

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2020-03-01 21:14:51
    Od: z <...@...pl>

    > Rozwiniesz, do czego się to odnosi?

    Nie znasz numerów PARKING BEZPŁATNY
    a drobnym druczkiem przez 30 minut i z paragonem na 100 zł ;-)

  • 35. Data: 2020-03-01 21:26:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 21:14, z pisze:

    > Nie znasz numerów PARKING BEZPŁATNY
    > a drobnym druczkiem przez 30 minut i z paragonem na 100 zł ;-)

    Szczerze - nie. Gdzie tak jest - w zakopanym?

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-03-01 21:35:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie znasz numerów PARKING BEZPŁATNY a drobnym druczkiem przez 30
    > minut i z paragonem na 100 zł ;-)

    Nie wiedziałem, do czego to piszesz, bo wyciąłeś wcześniejszy fragment.
    Ponieważ szkoda mi życia na analizowanie wszelkiej maści regulaminów,
    więc z zasady unikam takich parkingów i tyle. Czasem trzeba zaryzykować,
    ale to tylko czasem.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2020-03-01 21:50:46
    Od: z <...@...pl>

    Człowiek całe życie ryzykuje bo jakby chciał przestrzegać tych
    wszystkich unijnych dyrektyw to by w zimie w trampkach chodził ;-)

  • 38. Data: 2020-03-02 00:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > regulaminów, więc z zasady unikam takich parkingów i tyle. Czasem
    > trzeba zaryzykować, ale to tylko czasem.

    W Poznaniu na termach maltanskich jest taka sympatyczna kultura
    wyciągania kasy.

    Masz parking wielkimi literami oznaczony ze pierwsza godzina 3zł itd.
    Rozsadne ceny.

    Ale zeby miec taka cene, trzeba okazać kwit parkingowy podczas kupowania
    biletu na basen.
    Oczywiście panienki nie pytaja, nie informuja a potem mnóstwo ludzi musi
    płacic 20zł za parkowanie.

    Takie ambiwalentne podejscie do uczciwości.

    Mnostwo ludzi pisze o tym na fb.

    I oczywiście mozna uznać ze to wina tych wszystkich ludzi ze nie
    doczytali ale moze jednak powinno to być zorganizowane inaczej...?
    Moze wzorem klientów lidla, trzebaby zainteresować uokik?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 39. Data: 2020-03-02 21:06:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2020 o 00:59, Budzik pisze:

> [...]
    > doczytali ale moze jednak powinno to być zorganizowane inaczej...?
    > Moze wzorem klientów lidla, trzebaby zainteresować uokik?

    Nie chcę nikogo namawiać, ale ja bym złożył zawiadomienie o oszustwie na
    cenie. To wykroczenie (jedno z nielicznych oszustw, które są wykroczeniem).

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2020-03-02 21:43:04
    Od: u2 <u...@o...pl>