    From: "Marcel-ak" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Papiery zaświadczające o ukończeniu kursu
    Date: Mon, 31 Oct 2005 09:51:13 +0100

    Witam,

    Nie wiem, czy w dobrym miejscu o to pytam, także z góry przepraszam
    grupowiczów.
    Zastanawiam się kiedy instruktor jazdy (na prawo jazdy kat. B) jest
    zoobowiązany do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu? Dodam, ze
    jestem już po egzaminie teoretycznym i czeka mnie już niedługo praktyczny.
    Mam wszystko uregulowane - teraz tylko czekam. Pytam, ponieważ doszło do
    kłótni pomiędzy nim a mną. Być może, wszystko co miał zrobić zrobił? Tak na
    przykład "lekarza", wiem że na pewno mam, bo był potrzebny przy dokonywaniu
    zapisu na egzaminy.
    Bardzo zależy mi na tym, aby już się nie widzieć z tym czubem.

    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam,
    Mar