  • 11. Data: 2004-10-12 11:11:36
    Temat: Re: Padlem ofiara polskiego antysemityzmu
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Mark" <m...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ckg28u$2k9$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [....................]
    > a ty co kumpli szukasz?

    I owszem, ale nie z pośród blokerów lub szczyli
    noszących krok (spodni) pomiędzy kolanami.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 12. Data: 2004-10-12 14:34:01
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "Mark" <m...@w...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:ckg28u$2k9$1@nemesis.news.tpi.pl

    > I owszem, ale nie z pośród blokerów lub szczyli
    > noszących krok (spodni) pomiędzy kolanami.

    nie mieszkam w blokach
    a reszty to nawet nie skomentuję
    może to twoje środowisko dla mnie jest obce.
    MM

  • 13. Data: 2004-10-12 17:33:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:vdnlm09qnucamqigpn7q4ldignsf8jc5ce@4ax.com...
    > MOżna go ściągnąć.:-)))

    To bardzo dlugotrwala i bolesna operacja za pomoca odwaznika - jak to
    udowodnil Solomon Perel (bohater filmu "Europa, Europa")

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2004-10-12 18:18:29
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLwysyn napisał/a:
    >To bardzo dlugotrwala i bolesna operacja za pomoca odwaznika - jak to
    >udowodnil Solomon Perel (bohater filmu "Europa, Europa")
    Ale skuteczna i taki "Jan" mógłby zaryzykować.:-)))

  • 15. Data: 2004-10-13 08:23:10
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    jan wrote:

    > Do czego to doszlo w naszym kraju, zeby niewiadomo bylo kto jest
    > Zydem...
    >
    > bouku...

    nie musisz sie wstydzic swojego pochodzenia

  • 16. Data: 2004-10-13 08:59:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    fi5h wrote:

    > nie musisz sie wstydzic swojego pochodzenia

    PRZESTAŃCIE, DO WSZYSTKICH DIABŁÓW, KARMIĆ TEGO TROLLA!!!!!!!!!!

  • 17. Data: 2004-10-13 16:58:00
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pl>

    wiadomości news:ckiqp7$km8$1@news2.ipartners.pl...

    > PRZESTAŃCIE, DO WSZYSTKICH DIABŁÓW, KARMIĆ TEGO TROLLA!!!!!!!!!!

    Dlaczego? Kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie na temat bouku(n)a. A ty drąc
    sie kapitalikami lamiesz netykiete.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt