  • 1. Data: 2003-06-10 11:33:39
    Temat: PROSZE O PILNA POMOC
    Od: m...@p...onet.pl

    PROSZE O PILNA POMOC.

    Prosze o padanie nr aktu prawnego, dziennika ustaw itp.

    Zapisu ktory mowi:

    Ile czasu powinno pracowac sie przy komputerze i po jakim czasie naleza sie przerwy w
    pracy.
    Ja pracuje w poligrafii, jako grafik. Niestety musze wejsc ze swoim pracodawca w
    konfikt na tym
    tle. Za bardzo nas eksploatuje. A my musimy mu to udowodnic, ze nie ma racji i ze
    jest na to przepis.

    Wiem, ze takowy istnieje lecz nie moge go znalezc.

    Pozdrawiam
    Mateusz

    Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2003-06-10 11:53:06
    Temat: Re: PROSZE O PILNA POMOC
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    racji i ze jest na to przepis.
    > Wiem, ze takowy istnieje lecz nie moge go znalezc.

    No to masz
    http://ck.wsb-nlu.edu.pl/aktyprawne/rozp12-98.html

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-06-10 11:57:54
    Od: "Tom" <...@f...pl>

> [...]
    racji i ze jest na to przepis.

    > Wiem, ze takowy istnieje lecz nie moge go znalezc.

    Dz.U.98.148.973 Bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowiskach
    wyposażonych w monitory ekranowe.
    Burenezo

  • 4. Data: 2003-06-11 18:41:50
    Od: Ryszarda Leszczynska <r...@b...net>

    polecam stron? internetow? Pa?stwowej Inspekcji Pracy
    R.