  • 11. Data: 2007-01-11 20:37:57
    Temat: Re: PRAWNICY...!!!---GZIE JESTEŚCIE...???
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Angie napisał(a):
> [...]
    > wiadomości news:1168545019.156466.155390@i39g2000hsf.googlegrou
    ps.com...

    > To trzeba bylo nie czekac 18 lat tylko sie stamtad wynosic. Skad przyszedl
    > ci do glowy pomysl, ze mozesz sobie przestac placic?

    > najprosciej mowiac jak cie nie bylo stac na czynsz to mogles isc do swojego
    > wierzyciela i zaproponowac swoja prace w zamian za umorzenie czesci zadluzen
    > czynszowych. Kolejna sprawa to dodatki mieszkaniowe z gminy, pomoc MOPS.

    > Ty nie placac swoich zobowiazan tez kogos okradasz, nie pomyslales o tym?

    MOPS kupił sobie niedawno za 160000zł.najnowszą wersję
    VW-T5,a mnie namawiali na wyjazd Auto/stopem do NIEMIEC na CZARNO do pracy,odmawiając
    tym samym jakiejkolwiek pomocyi to w środku ZIMY. Przypominam tym którzy tego nie
    wiedzą, że ZIMA jest okresem martwym dla Murarzy...

  • 12. Data: 2007-01-11 21:04:22
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:1168546195.356148.249110@o58g2000hsb.googlegrou
    ps.com...

    >Prosiłem o odzew prawników nie laików....

    a co widzisz tu laickiego?

    Angie

  • 13. Data: 2007-01-11 21:07:57
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?q?MOLESTOWANI-prez_Urz=B1d_Miasta_i_ADM
    ?= <y...@t...pl>
    napisał(a):

    > Angie napisa=B3(a):
    > sa=B3 w

    > uk..

    > Prosi=B3e=
    > m o odzew prawnik=F3w nie laik=F3w....

    Nooo, bez takich, bo nikt ci nie pomoże.

    A powiedzieć ci mogę tyle. Jeżeli wypowiedziano ci umowę najmu to znaczy, że
    mieszkasz bezprawnie. A jak mieszkasz bezprawnie to musisz się wyprowadzić.
    Jak nie zechcesz dobrowolnie to sąd ci to nakaże, i albo wstrzyma wykonanie
    egzekucji do czasu gdy gmina nie wskaże lokalu zastępczego albo i nie.

  • 14. Data: 2007-01-11 21:08:14
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    >jakiejkolwiek pomocyi to w środku ZIMY. Przypominam tym którzy tego nie wiedzą,
    >że ZIMA jest okresem martwym dla >Murarzy...

    patrz, a u mnie sąsiedzi przez ostatnie 2 tygodnie dom postawili....
    jak jesteś murarzem i w dzisiejszych czasach nie masz pracy to jestes wyjątkowo
    kiepskim fachowcem - innego wytłumaczenia nie mam - moj znajomi murarze terminy
    mają do końca roku zajęte

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2007-01-11 21:09:02
    Od: "MAJA BIURO" <m...@w...pl>

    > a w jakim miescie?
    > Pieprzony Sulechów 66-100 k/Zielonej Góry Lubuskie

    Posluchaj czlowieku skad Twoje zalozenie, ze Ci sie cos nalezy?? uczciwi
    ludzie kupili mieszkania i splacaja swoja krwawica kredyty, a Ty jeszcze
    narzekasz???
    I nie pisz mi o bezrobociu w branzy budowlanej bo cos takiego nie istnieje.
    PZDR

  • 16. Data: 2007-01-11 21:10:25
    Od: " Falkenstein" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gasper <n...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > kiepskim fachowcem - innego wytłumaczenia nie mam - moj znajomi murarze

    tym bardziej, że zimy w tym roku nie ma. Sezon budowlany trwa i można robić
    absolutnie wszystko.

  • 17. Data: 2007-01-11 21:12:43
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "MAJA BIURO" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > I nie pisz mi o bezrobociu w branzy budowlanej bo cos takiego nie istnieje.

    dokładnie to napisałem wyżej - jak murarz nie ma pracy to albo jest partaczem
    niesamowitym, albo leniem do kwadratu

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2007-01-11 21:22:24
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    Falkenstein napisał(a):

    > terminy mają do końca roku zajęte
    >

    > tym bardziej, że zimy w tym roku nie ma. Sezon budowlany trwa i można robić
    > absolutnie wszystko.
    >

    > --

    Nie Masz zielonego pojęcia o budowlance,ani otym co mówisz...

  • 19. Data: 2007-01-11 21:27:57
    Od: "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl>

    MAJA BIURO napisał(a):

> [...]
    > narzekasz???
    > I nie pisz mi o bezrobociu w branzy budowlanej bo cos takiego nie istnieje.
    Marne masz poęcie o tym
    temacie.....

  • 20. Data: 2007-01-11 21:33:11
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "MOLESTOWANI-prez Urząd Miasta i ADM" <y...@t...pl> napisał w
    wiadomości

    >Masz zielonego pojęcia o budowlance,ani otym co mówisz...

    widać Ty za bardzo też nie skoro wszyscy wkoło budują i wykańczają tylko Tobie
    coś nie pasuje