  • 61. Data: 2002-11-27 02:38:44
    Temat: Re: PS spamerem - chociaz udaje, ze nie
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> wrote in
    news:3de405b9@news.home.net.pl

    > Nie przypominam sobie zebysmy byli na TY.
    >
    > Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    Co za bufon skończony... bardzo się cieszę że jesteś w PolSPAMie i szczerze
    życzę wycięcia całego IP.

    Jeżeli koniecznie będziesz musiał czymś jeszcze się z nami podzielić, to
    odpisuje się POD postem... nie wiem czy do spamerskiej głowy dociera ten
    prosty wyraz... P-O-D... BELOW... UNDER

    czyli na przykład pod *TĄ* linią (a nie na górze)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 62. Data: 2002-11-27 04:40:22
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >a nie uwaza Pan ze nie powinien oceniac Pan ani ja ani kolesie z POLSPAMU
    >nie uwaza Pan ze to powinien ocenic odpowiedni urzad ktory powinien byc do
    >tego upoweazniony

    Korzystanie z baz spamerow jakie tworzy Polspam nie jest przymusowe.
    Korzystajac z nich zgadzamy sie z ich podejsciem do spamu.
    Po za tym, o ile wysylasz oferty bez wczesniej wyrazonej na to zgody
    adresata to jest to bezdyskusyjnie spam. Sciemnianie, ze platna
    reklama jest rownowazna z wyrazeniem zgody na otrzymywanie ofert tylko
    mnie irytuje. Brawa dla Polspamu.

    januszek

  • 63. Data: 2002-11-27 08:36:33
    Od: t...@w...pdi.net

    "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl> wrote:

    > wszystko na zasadzie sądów kapturowych i w poczuciu działania poza wszelkim
    > prawem.

    O jakim prawie piszesz? Jakie prawo KAZE przyjmowac serwerowi listy od
    kogokolwiek? To jakie listy sa odrzucane jest suwerenna decyzja WLASCICIELA
    serwera.

    Druga sprawa jest UMOWA miedzy dostawca systemu pocztowego a jego odbiorca.
    To jest jednak sprawa miedzy nimi dwoma.

    > pozdrawiam
    > Łukasz Łukasiewicz

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 64. Data: 2002-11-27 09:58:57
    Temat: POLSPAM i art. 268 kk
    Od: "Łukasz Łukasiewicz" <l...@s...pl>

    > O jakim prawie piszesz? Jakie prawo KAZE przyjmowac serwerowi listy od
    > kogokolwiek? To jakie listy sa odrzucane jest suwerenna decyzja
    WLASCICIELA
    > serwera.

    Piszę o prawie użytkownika końcowego do decydowania od kogo CHCE otrzymywać
    przesyłki - jest to takie samo prawo jak to do decydowania od kogo NIE CHCĘ
    otrzymywac przesyłek.

    Jeżeli administrator odbiera mu takie prawo bez pytania o zgodę i bez
    uprzedzenia, to domyślam się (choć nie jestem prawnikiem), że popełnia
    przestępstwo z art. 268 KK:

    "Kto, nie będąc do tego uprawnionym, niszczy, uszkadza, usuwa lub zmienia
    zapis istotnej informacji albo w inny sposób udaremnia lub znacznie utrudnia
    osobie uprawnionej zapoznanie się z nią,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2."

    Jeżeli polspam podżega do popełnienia tego przestępstwa i udostępnia
    techniczne środki ułatwiające jego popełnienie, to domyślam się, że również
    ponosi odpowiedzialność - jak każdy, kto publikuje treści w internecie.

    pozdrowienia
    Łukasz Łukasiewicz

  • 65. Data: 2002-11-27 10:19:39
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    prosze przeczytac wszystko poznac fakty a potem oceniac i obrazac.

  • 66. Data: 2002-11-27 10:22:27
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    tup tup jescze glosniej
    jestes miedzy wrony kracz tak jak i one
    stare modere przyslowie
    ale gdyby wszyscy go przestrzegali walczylibysmy jescze na maczugi...

  • 67. Data: 2002-11-27 10:32:51
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    przejzyj bazy polspamu zablokowali ludzi tylko na podstwie jednego donosu
    co oznacza teoretycznie ze wysylajac 1 @ do kogos kto akurat przestal cie
    lubic powoduje ze moze cie zablokowac
    sprawdz sam a pozniej krzycz brawa dla spamu

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:fui8uuooiajael1601pm4q5epd3p4o10tu@4ax.com...

  • 68. Data: 2002-11-27 10:36:21
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    no coments

  • 69. Data: 2002-11-27 11:26:28
    Od: "Henryk Plumski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba na tej grupie, czyli "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>
    napisała nam oto tak:

    > prosze przeczytac wszystko poznac fakty a potem oceniac i obrazac.

    Proszę w końcu zacząć odpisywać _pod_ cytatem.
    KPW???

  • 70. Data: 2002-11-27 11:32:33
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    moze tak zaczal by sie pan odnosic do meritum sprawy