  • 1. Data: 2002-07-09 07:23:43
    Temat: PISZE PRACE MGR !:(
    Od: "Misza" <m...@w...pl>

    "Polityka taryfowa" - ? Czy w ogóle istnieje takie pojecie ? Jak do tego
    sie zabrać czym sie podpierać, zważywsze że nie chodzi w tym przypadku o
    "środki taryfowe".
    Prosze o pomoc a jeśłi ktokolwiek jest w stanie mi jej udzielić, z góry
    dziekuje.

  • 2. Data: 2002-07-09 07:51:43
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Misza <m...@w...pl> napisał(a):

    > "Polityka taryfowa" - ? Czy w ogóle istnieje takie pojecie ? Jak do tego
    > sie zabrać czym sie podpierać, zważywsze że nie chodzi w tym przypadku o
    > "œrodki taryfowe".

    To wybrales sobie temat pracy magisterskiej nie wiedzac o co w nim chodzi???

  • 3. Data: 2002-07-09 08:03:36
    Od: "Misza" <m...@w...pl>

    Gdybym miał możliwość wyboru z pewnością nie wybrałbym tego tematu, a że jej
    pozbawiony, zmuszony jestem jakoś wybrnąć z opresji, wiec tylko pytam.. Poza
    tym wiem o co chodzi w pracy, którą mam napisać, jednak miałem nadzieje, że
    znajdzie sie ktoś kto mógłby przedstawić mi zarys swojej koncepcji bo byc
    może moja jest błedna.
    Użytkownik "Paweł Hajdys" <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:age4mf$2d9$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/