eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszust na aukcji - proszę o pomoc !Oszust na aukcji - proszę o pomoc !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Szymon Urbaś" <s...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszust na aukcji - proszę o pomoc !
    Date: Sun, 14 Apr 2002 14:20:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <a9bs5u$oeb$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa216.opole.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1018786814 25035 213.76.204.216 (14 Apr 2002 12:20:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Apr 2002 12:20:14 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:90395
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie !

    Dwa tygodnie temu chciałem wziąć udział w aukcji telefonu komórkowego na
    www.allegro.pl , napisałem e-mail do człowieka który sprzedawał ten telefon
    z zapytaniem o jego kolor. Dostałem odpowiedź jaki jest kolor, oraz
    propozycje "dogadania" się poza aukcją, gdyż posiada on kilka takich
    telefonów. Zaproponowałem mu swoją cenę, sprzedający zgodził się na tą
    ofertę, jednak zażądał przedpłaty (zaliczki) w wysokości 100 zł. na swoje
    konto bankowe. Po dwóch dniach zaliczka była na jego koncie, co potwierdził
    e-mailem, następnego dnia napisał, że wysłał telefon. Czekałem na przesyłkę
    dwa tygodnie, co dwa dni sprzedawca zapewniał mnie że przesyłka powinna być
    lada dzień, jednak przesyłka do mnie nie dotarła. Po tych dwóch tygodniach
    wysłałem e-mail do sprzedawcy, iż przesyłka nie dotarła do mnie, w związku z
    tym rezygnuje z tego telefonu i proszę o zwrot zaliczki spowrotem na moje
    konto. Sprzedawca odpisał, iż miał tam jakieś problemy i tak na prawdę
    telefonu jeszcze nie wysłał, ale jak jestem dalej zainteresowany, to go
    wyśle i za kilka dni będzie telefon u mnie. Opisałem, iż rezygnuje z tego
    zakupu i proszę o zwrot zaliczki w ciągu tygodnia.

    Tydzień już prawie minął, a zaliczki nie ma spowrotem na moim koncie. Co
    mogę teraz zrobić, aby odzyskać tą zaliczkę ? Złożyć jakieś doniesienia do
    policji czy prokuratury ? Jakie pismo mam napisać ? O co mam oskarżać tego
    człowieka ?

    Dysponuje takimi materiałami do tej "sprawy":
    - numer konta bankowego sprzedawcy
    - adres sprzedawcy (nie wiem czy prawdziwy)
    - kilkanaście e-mailów wymienionych z tym człowiekiem
    - numerami IP komputera przez które łączył się z internetem, oraz dokładne
    godziny i daty tych połączeń

    Z góry dziękuje i proszę o odpowiedź !
    Szymon Urbaś


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1