eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszust - jak załatwić z nim sprawę? › Oszust - jak załatwić z nim sprawę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Paweł" <r...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszust - jak załatwić z nim sprawę?
    Date: Thu, 6 Apr 2006 14:07:00 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <e1309n$rlt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzq202.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1144325239 28349 83.19.46.202 (6 Apr 2006 12:07:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Apr 2006 12:07:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:379533
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam. Na allegro mój znajomy kupił dysk twardy. w Tytule aukcji było
    napisane, że dysk jest sprawny. W opisie aukcji również było napisane, że
    jest sprawny ale posiada bad sector (dysk może działać bezproblemowo takowy
    posiadająć). Gdy dysk przyszedł do domu okazało się, że nie działą w ogóle
    ( pewnie padnięta elektronika albo co innego). Znajomy napisał mu to, na co
    sprzedawca odpowiedział, że dysk był sprawny i wszystko dzialało - żeby
    odesłał mu dysk a on wyśle mu inny. Znajomy dysk odesłał (na własny koszt).
    Po czym czekał i czekał i nie doczekał się ani dysku ani pieniędzy.
    Zagroził, że zgłosi sprawę na policję - na co sprzedawca odpowiedział mu, że
    nic go to nie obchodzi o za mała kwota sporu (80zl) i on się nie boji.
    Znajomy zgłosił sprawę na policję - jednak niedługo mija na allegro termin
    reklamacji w której trzeba podać numer sprawy ze zgłoszenia (aby allegro
    zwróciło pieniądze - zwracają w takich przypadkach kwotę do 300zł). Na numer
    trzeba czekać dłużej. Nie chodzi tutaj już mojemu znajomemu o te pieniądze
    co o hamstwo oszustwa. Następnie sprzedawca broni się tym, że pisał, że dysk
    jest uszkodzony i co on w ogóle od niego chce - przy czym w tytule aukcji
    było wyraźnie napisane, że jest sprawny i w opisie to samo. Ma ktoś jakiś
    pomysł?

    Pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1