  • Data: 2005-09-01 14:16:47
    Temat: Oszust... co zrobić?
    Od: "Serg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, zostałem oszukany, pewna firma a raczej jej prezes okradł mnie na ok.
    2000 PLN. Nie da rady załatwić sprawy polubownie, bo firma formalnie
    zbankrutowała a prezes ma mnie w poważaniu. Pierwszy raz gdy podjechałem do
    niego do domu solennie mi obiecywał, że pieniądze zostaną zwrócone. Chcę podać
    ich do sądu, z napisaniem pozwu nie ma oczywiście problemu, ale mam następujące
    pytanie:

    - czy przed złożeniem pozwu powinno się wystosować do prezesa wezwanie do
    zapłaty i wysłać poleconym pocztą?
    - co jeśli wymeldował się z miejsca stałego zamieszkania? czy policja może
    ustalić miejsce jego pobytu? wg mnie mieszka z całą pewnością właśnie tam,
    gdzie mieszkał ale do jego chaty nie idzie się zbliżyć, bo natychmiast jest się
    przeganianym przez rodzinę prezesa. Nie jest istotne jakiego rodzaju pytania
    się zadaje - zawsze wygląda to dokładnie tak samo - proszę wynosić się z mojego
    terenu!
    - co jeśli facet nie będzie odbierał poleconych?
    - facet ma ładny dom i nie wygląda na przymierającego głodem. Obawiam się że
    głównie dzięki tj ja. Jak go najlepiej załatwić? oczywiście nie pytam o
    rozwiązania siłowe, bo tego typu rozwiązania nie są dla mnie problemem. Nie
    chcę sobie po prostu brudzić rąk jakąś pierwszą lepszą kanalią,

    pozdrawiam i proszę o info,

    Tomek.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl