  • 21. Data: 2019-06-23 21:55:35
    Temat: Re: Oświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 21:01, J.F. pisze:
    > Spytaj lepiej kto im kazal filmowac.
    > No, moze juz rutynowo filmuja.

    co nie jest zabronione to jest dozwolone

    https://www.rp.pl/Rzecz-o-prawie/308119979-Czy-mozna
    -bezkarnie-nagrac-policjanta-podczas-interwencji-i-p
    uscic-filmik-na-You-Tube.html

    Mimo to uważam, że rację ma wiceminister Jarosław Zieliński, który 6
    lipca 2017 r. w odpowiedzi na interpelację poselską nr 12935 zawierającą
    pytanie o dopuszczalność umieszczania w internecie filmów z interwencji
    policjantów, odpowiedział (bez uzasadnienia), że nie ma przepisu, który
    by tego zabraniał. Interesujące jest (w kontekście formułowanych
    ostatnio ocen działań policji), że minister z poprzedniego rządu
    udzielił odpowiedzi odwrotnej. Podobne negatywne stanowisko zajął Sąd
    Najwyższy w sprawie V CSK 51/17 (o czym dalej).

    > Ale kto im kazal puscic w TVP.
    > I w jakim celu ?

    na ten temat powinien wypowiedzieć się prorok, ewentualnie szef
    proroków, czyli minister:)

    --
    I love love

  • 22. Data: 2019-06-23 22:49:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-23 o 17:19, miumiu pisze:

> [...]
    > - alez nie, nie, panowie przodem!
    > - jaki pan mily!
    > - czy to ta czarna limuzyna?
    > - tak tak, w srodkiu jest barek, prosze sie czestowac szampanem
    > - świetnie, za szmpana dziekuje, ale zatrzymajmy sie jeszcze na kawe i hot
    > doga na orlenie, ja stawiam!
    > - wspaniale panie Jakubie! Janie, na orlen!
    >
    > ...starczy tej farsy, bo az mnie kurwica bierze. Zdarzylo "na moim terenie"
    > i czuje sie jakby to mi Bodnar przywalil w twarz. A jak dopiero rodzina ma
    > sie czuc slyszac jak RPO stawia sie tak ochoczo i ostentacyjnie po stronie

    Jak widać jesteś najwyraźniej za głupi żeby zrozumieć o co chodzi w tej
    dyskusji, więc może co nieco ci podpowiem z uwagi na twoje ubóstwo
    intelektualne. Nie chodzi o samo zatrzymanie, tylko o zachowanie Policji
    PO ZATRZYMANIU.
    Aczkolwiek nie sądzę żeby ta podpowiedź trafiła do pustego łba albo
    chociaż skłoniła do (UWAGA TRUDNE DLA CIEBIE SŁOWO!) - myślenia.

    --
    Sonn

  • 23. Data: 2019-06-23 23:03:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 22:49, Sonn pisze:
> [...]
    > dyskusji, więc może co nieco ci podpowiem z uwagi na twoje ubóstwo
    > intelektualne. Nie chodzi o samo zatrzymanie, tylko o zachowanie Policji

    ano, niemiecki syn martwi się że po zatrzymaniu działy się dantejskie
    sceny:)

    > Aczkolwiek nie sądzę żeby ta podpowiedź trafiła do pustego łba albo
    > chociaż skłoniła do (UWAGA TRUDNE DLA CIEBIE SŁOWO!) - myślenia.

    ano, myślenie ma ponoć wielką przyszłość, dlatego niemiecki syn chce je
    zarezerwować wyłącznie dla siebie:)

    --
    I love love

  • 24. Data: 2019-06-24 01:16:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pamiętasz "ten pan już nikogo nie zabije"? Możesz przypomnieć ile
    > zabójstw mu udowodniono?

    Ciekawe czy ktoś policzył ile ten szoł żyć kosztował. Powinno się dać.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2019-06-24 05:57:41
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 17:19, miumiu pisze:

> [...]
    > sie czuc slyszac jak RPO stawia sie tak ochoczo i ostentacyjnie po stronie

    Myślę, że trzeba by takiemu zajebać w łeb trzonkiem od łopaty, a wtedy
    plebs wyłby z radości.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 26. Data: 2019-06-24 06:00:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 23.06.2019 o 19:53, miumiu pisze:
    > Dzisiaj trudno jest popelnic zbrodnie doskonala bez pozostawienia
    > ewidentnych sladow : GPS, GSM, historia aktywnosci w internecie, dane w
    > komputerz i smartfonie, logi z komunikatorow, facebok, monitoring wizyjny na
    > kazdym kroku, slady DNA.... Nawet sam samochod ze swoja elektronika moze
    > czlowieka zdradzic. Juz dawno minely czasy ze jedyne na czym bazowal sad to
    > zeznania swiadkow

    To dlaczego nie znaleźli tego, który powiesił Leppera?

  • 27. Data: 2019-06-24 08:37:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 01:16, Marcin Deb-il pisze:

    > Ciekawe czy ktoś policzył ile ten szoł żyć kosztował. Powinno się dać.

    skoro debil tak twierdzi to niech debil liczy, czekam na opublikowanie
    wyników liczenia:)

    --
    I love love

  • 28. Data: 2019-06-24 12:43:18
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Pamiętasz "ten pan już nikogo nie zabije"? Możesz przypomnieć ile
    > zabójstw mu udowodniono?

    Nie, to ty pokaż, że minister twierdząc *jak wyżej* skłamał, i
    ten pan" kogoś zabił!!!

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2019-06-24 17:23:53
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > To dlaczego nie znaleźli tego, który powiesił Leppera?

    Pewnie dostali nakaz zeby przestac szukac.

  • 30. Data: 2019-06-24 17:26:51
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > Aczkolwiek nie sądzę żeby ta podpowiedź trafiła do pustego łba albo
    > chociaż skłoniła do (UWAGA TRUDNE DLA CIEBIE SŁOWO!) - myślenia.

    Nie wtracaj sie bąku w dyskusje doroslych.