  • 11. Data: 2005-05-04 17:42:15
    Temat: Re: Oświadczenie Banku,
    Od: CosMo <v...@e...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Cóż, podobnie by było, jakby faktycznie była jakaś promocja i reszta
    > kredytu została umorzona. To co wtedy? Klient musiałby spłacić do końca
    > i potem odbierać gotówkę z banku, czy dostawałby od banku co miesiąc
    > kasę na spłatę kolejnej raty? ;)

    bywa i tak :D

    > Zawsze jakiś plusik ;)

    wątpię...

    CosMo

  • 12. Data: 2005-05-04 17:43:07
    Od: CosMo <v...@e...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Rozumiem że chłopaki nie rozróżniacie oświadczeń woli (zaświadczenie) od
    > oświadczeń woli (zwolnienie z zapłaty długu - kredytu).

    się czepiasz, ale w sumie racja :). Chodziło cały czas o zaświadczenie.

    CosMo

  • 13. Data: 2005-05-04 18:19:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Rozumiem że chłopaki nie rozróżniacie oświadczeń woli (zaświadczenie) od
    > oświadczeń woli (zwolnienie z zapłaty długu - kredytu).

    Miało być oświadczeń wiedzy i oświadczeń woli, oczywiście :)

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 14. Data: 2005-05-04 18:21:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > A oświecisz w tej materii? ;)

    Chodziło mi (miało być) o oświadczenia wiedzy (zaświadczenie) i woli
    (zwolnienie z długu).

  • 15. Data: 2005-05-04 18:23:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

    > nie rozróżniacie
    > oświadczeń woli (zaświadczenie) od
    | |
    > oświadczeń woli (zwolnienie z zapłaty długu - kredytu).
    A oświecisz w tej materii? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2005-05-04 19:44:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale bank stwierdził, że JUŻ tego kredytu nie ma. Czyli został
    > spłacony/darowany (promocja? ;) )

    Równie dobrze bank może oświadczyć, że masz 100 tyś zł kredytu.
    Czy to oznacza, że masz go zacząć spłacać?

  • 17. Data: 2005-05-04 20:06:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

    > Równie dobrze bank może oświadczyć, że masz 100 tyś zł kredytu.
    > Czy to oznacza, że masz go zacząć spłacać?

    Jeżeli bank oswiadczy to na bankowym tytule egzekucyjnym, to tak.

    M.

  • 18. Data: 2005-05-04 22:19:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Komi" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Samo oświadczenie z gruntu błędne umorzenia kredytu nie powoduje. Ale
    może poważnie utrudnić bankowi dochodzenie roszczeń. Bo co będzie, jak
    klient oświadczy, że kredyt spłacił, a uzyskawszy zaświadczenie z banku
    o tym, dowody spłaty wyrzucił, jako zbędne?