  • 31. Data: 2005-04-21 21:42:43
    Temat: Re: Oskubana przez komornika?
    Od: Eulalka <x...@x...xx>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Ależ Ty w niczym nie partycypujesz...
    >
    > Dlaczego uważasz, że Twoja wierzytelność ma priorytet?

    Bo na przekazie pocztowym wyraźnie stoi:
    alimenty za m-c taki a taki na Weronikaę taką a taką, sygn akt. taka a
    taka. To chyba jasne na czyją rzecz jest to wpłata?

    > Pretensje to powinnaś mieć do ojca, że nie spłaca swojego zadłużenia w
    > całości. Ewentualnie także do wymiaru sprawiedliwości, że nie potrafi od
    > ojca wyegzekwować kasy. Ewentualnie do ustawodawcy, że nie przywróci
    > instytucji FA.

    Od pretensji chleba sie nie ma.

    > A wyciąganie alimentów od dziadków, chociaż zgodne z prawem, jest
    > niestety przejawem wyrafinowanego sadyzmu i trzeba mieć tupet, żeby tak
    > postępować.

    Trzeba mieć tupet by NIGDY nie łożyć na utrzymanie własnego dziecka. By
    mieć sprawę karną o to (wytoczył ją raz ZUS, raz ja) i dalej śmiać się
    w kułak.
    Czytaj ze zrozumieniem - nie chcę ich pieniędzy - chcę, by go
    przekonali, by zaczął płacić, co zresztą zrobili.

    > Poczekaj, aż kiedyś Twój syn zrobi dziecko jakiejś
    > przypadkowej pannie, a potem Ty będziesz musiała fundować nowe ciuchy
    > jakiejś lafiryndzie

    Przykro mi - nie mam syna. Co najwyżej będę musiała zapewnić dach nad
    głową i utrzymanie dla rozwiedzionej córki i wnuków, na które ich tatuś
    może nie placić.

    Eulalka