  • 1. Data: 2005-08-17 13:40:51
    Temat: Oskarzeni
    Od: "Michal" <M...@o...pl>

    Czy moge wniesc oskarzenie za inna osobe ktora nie moze gdyz przebywa
    zagranica?Czy musze miec jakies upowaznienie powtierdzone przez urzad lub
    wystarczy np. upowaznienie podpisane przez ta osobe?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-17 16:32:10
    Temat: Re: Oskarzeni
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Michal napisał(a):
    > Czy moge wniesc oskarzenie za inna osobe ktora nie moze gdyz przebywa
    > zagranica?Czy musze miec jakies upowaznienie powtierdzone przez urzad
    > lub wystarczy np. upowaznienie podpisane przez ta osobe?

    O co chcesz oskarżyć ?

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-17 22:07:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michal" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    urzad lub
    > wystarczy np. upowaznienie podpisane przez ta osobe?

    Zanim odpowiem, to się upewnię: chcesz wnosić prywatnoskargowy akt
    oskarżenia? Czy może chcesz złożyć zawiadomienie o przestępstwie, albo
    pozew w postępowaniu cywilnym, albo jakieś inne pismo wszczynające
    proces.