  • 41. Data: 2012-11-04 23:58:30
    Temat: Re: Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwiązać umowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.11.2012 23:20, Smok Eustachy pisze:

    > Ciekawe dlaczego.

    Usługa powszechna to raz.

    Dwa nie mogą się tłumaczyć brakiem możliwości technicznych, skoro
    poprzedni lokator miał.

  • 42. Data: 2012-11-05 06:14:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-04 23:53, witek pisze:

    > haslo usluga powszechna

    Ale internet jeszcze nie jest usługą powszechną.
    Z drugiej strony trudno na dłuższy czas zasłonić się tzw. brakiem
    możliwości technicznych skoro kabelek fizyczne istnieje.

    --
    spp

  • 43. Data: 2012-11-05 06:23:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 06:14, spp pisze:

    > Ale internet jeszcze nie jest usługą powszechną.

    Uooops - już jest - nawet wcześniej niż UKE chciało. :)
    Przepraszam.

    --
    spp

  • 44. Data: 2012-11-05 08:19:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-03 20:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Jaki kłopot?
    >
    > Jeśli poprzedni lokator zaprenumerował na ten adres jakieś pisma czy
    > cokolwiek innego, to też byś się tym tak martwił? A to dokładnie taka
    > sama sytuacja - nie moje, nie odbieram, ale chcę zamówić coś swojego.

    Tyle, że w przypadku telefonu pojawia się problem kabelka... Więc
    opisany przykład z prenumerata nie do konca jest adekwatny.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 45. Data: 2012-11-05 08:25:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-04 00:05, Andrzej Lawa pisze:

    > To sobie ciągnie nowy z rozdzielnicy albo ma problemy z właściwym urzędem.

    Albo ma problemy z administracją budynku....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 46. Data: 2012-11-05 19:22:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.11.2012 06:14, spp pisze:

    > Ale internet jeszcze nie jest usługą powszechną.
    > Z drugiej strony trudno na dłuższy czas zasłonić się tzw. brakiem
    > możliwości technicznych skoro kabelek fizyczne istnieje.

    Przecież nie istnieje. Usługa powszechna na lokal jest świadczona. A po
    pierwsze dawno już nie ma.

  • 47. Data: 2012-11-05 19:23:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.11.2012 23:58, Andrzej Lawa pisze:
    /.../
    > Dwa nie mogą się tłumaczyć brakiem możliwości technicznych, skoro
    > poprzedni lokator miał.

    Przecież ma dalej.

  • 48. Data: 2012-11-05 19:32:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.11.2012 19:23, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 04.11.2012 23:58, Andrzej Lawa pisze:
    > /.../
    >>
    > Przecież ma dalej.

    Poprzedni lokator utracił prawo dysponowania lokalem.

  • 49. Data: 2012-11-05 21:43:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.11.2012 19:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Poprzedni lokator utracił prawo dysponowania lokalem.

    Ale kabel ma.

  • 50. Data: 2012-11-05 23:23:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Nov 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Poprzedni lokator utracił prawo dysponowania lokalem.

    Ale nie kabelkiem.
    I ani "nowy" ani właściciel nie mają nic do kabelka, szczególnie
    jeśli w myśl umowy stanowi on własność operatora.
    Art.49 KC :)

    pzdr, Gotfryd