  • 31. Data: 2017-07-21 07:54:37
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta v. jak zmądrzejesz skurwysynu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.07.2017 o 19:12, Wojtek pisze:

    > Moim zdaniem: trochę tak a trochę nie.

    Czyli nie panował nad sobą - może skoro trochę nad sobą nie panuje, to
    niech weźmie sobie zrobi przerwę od polityki. Raz że wydaje się, że
    nawet szeregowy poseł powinien być poczytalny w czasie obrad, dwa że go
    "krew zaleje".

    Shrek

  • 32. Data: 2017-07-21 08:12:33
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > niech weźmie sobie zrobi przerwę od polityki. Raz że wydaje się, że
    > nawet szeregowy poseł powinien być poczytalny w czasie obrad, dwa że

    A _dla ciebie_ to problem jeśli mu "żyłka pęknie" i go jego _własna_
    krew zaleje? -) Czy może sugerujesz że posunie się do osobistej
    dosłownie krwawej zemsty na "mordercach" brata bliźniaka?

    IMHO Stosunki międzyludzkie wychodzą lepiej jak ludzie sporadycznie wysyłają
    "sygnały ostrzegawcze" (wymsknie im się) bez ryzyka _drakońskiej_ kary.
    Inaczej grozi ryzyko błyskawicznego przechodzenia od "pełnego Wersalu"
    do "krwawego barbarzyństwa" i to _bez ostrzeżenia_.

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2017-07-21 08:50:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2017 o 08:12, A. Filip pisze:

    > A _dla ciebie_ to problem jeśli mu "żyłka pęknie" i go jego _własna_
    > krew zaleje? -)

    Nie, ale tak po ludzku to wolałbym, żeby jego rozwód z polityką
    przebiegał mniej dramatycznie.

    > Czy może sugerujesz że posunie się do osobistej
    > dosłownie krwawej zemsty na "mordercach" brata bliźniaka?

    Na razie zapowiedział, że "wszyscy oni będą siedzieć". Nie sprecyzował,
    kto i co dalej...

    > IMHO Stosunki międzyludzkie wychodzą lepiej jak ludzie sporadycznie wysyłają
    > "sygnały ostrzegawcze" (wymsknie im się) bez ryzyka _drakońskiej_ kary.

    Pan szeregowy poseł dostał wiele ostrzeżeń. Ale to nie na temat. Pytanie
    czy był poczytalny czy nie.

    Shrek

  • 34. Data: 2017-07-21 09:56:32
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-21 o 07:54, Shrek pisze:

> [...]
    > niech weźmie sobie zrobi przerwę od polityki. Raz że wydaje się, że
    > nawet szeregowy poseł powinien być poczytalny w czasie obrad, dwa że go

    To wtedy należałoby prawie wszystkich posłów wywalić, bo - przynajmniej
    podczas tamtej debaty - mało który panował nad swoimi emocjami.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 35. Data: 2017-07-21 15:36:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-21 o 08:50, Shrek pisze:
    > Na razie zapowiedział, że "wszyscy oni będą siedzieć". Nie
    > sprecyzował, kto i co dalej...
    Tylko dlaczego ten Bolek nie siedzi. Boją się, że Bolek za dużo wie i
    jeszcze to dopowie?

    --
    animka

  • 36. Data: 2017-07-21 15:39:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-21 o 09:56, Wojtek pisze:

    > To wtedy należałoby prawie wszystkich posłów wywalić, bo -
    > przynajmniej podczas tamtej debaty - mało który panował nad swoimi
    > emocjami.

    Wyłam ze śmiechu jak bodajże ta pani Pawłowicz powiedziala: zamknijcie
    mordy. Następnie zaczęła się wachlować jak dama.

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-07-21 16:32:32
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-21 o 15:39, Animka pisze:

    > Wyłam ze śmiechu jak bodajże ta pani Pawłowicz powiedziala: zamknijcie
    > mordy. Następnie zaczęła się wachlować jak dama.

    Mi zaś zaimponował poseł Szczerba, gdy śpiewał hymn Polski i miał dłoń
    na sercu a w drugiej trzymał jakąś książkę (Konstytucja czy coś w tym
    stylu). Bardzo ładnie się uśmiechał do kamer.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 38. Data: 2017-07-21 18:43:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2017 o 09:56, Wojtek pisze:

    > To wtedy należałoby prawie wszystkich posłów wywalić, bo - przynajmniej
    > podczas tamtej debaty - mało który panował nad swoimi emocjami.

    Tym niemniej większośc nie zdradzala objawów paranoi.

    Shrek.

  • 39. Data: 2017-07-21 19:02:20
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tym niemniej większośc nie zdradzala objawów paranoi.
    >
    > Shrek.

    "Paranoicy też mają prawdziwych wrogów" ;-)

    Ilu posłów PiS+ powie (choćby prywatnie) że Kaczyński cierpi na paranoje?
    Najłatwiej uwierzyć w to co chce się wierzyć. Posłowie PiS i PO mają
    sprzeczne chęci do uwierzenia, nieprawdaż? :-)

    Rasowy prawnik "nie pod publikę" by najwyżej zaczął rozważać co musiałby
    zrobić Kaczyński żeby PiS+ nie odrzucił wniosku o cofnięcie mu immunitetu
    poselskiego. Twoja gadka nadaje się na pl.soc.polityka a nie na
    pl.soc.prawo bo przed wyborami _prawnie_ to z tego wielkie [nic] będzie
    poza prawnie bezskutecznym teatrzykiem pod potrzeby polityczne.

    --
    A. Filip

  • 40. Data: 2017-07-21 19:14:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2017 o 19:02, A. Filip pisze:

    > "Paranoicy też mają prawdziwych wrogów" ;-)
    >
    > Ilu posłów PiS+ powie (choćby prywatnie) że Kaczyński cierpi na paranoje?

    Pewnie niewielu. Raz że prywatnie potem kolega może podpierdolić (u nich
    to zdaje się norma) dwa że występuje mechanizm wyparcia. Przecież nie
    przyzna, że jego lider jest oszalałym z nienawiści psycholem. Ale to nie
    ma znaczenia. Jest jakaś procedura na posła którego zdrowe zmysły opuściły?

    > Rasowy prawnik "nie pod publikę" by najwyżej zaczął rozważać co musiałby
    > zrobić Kaczyński żeby PiS+ nie odrzucił wniosku o cofnięcie mu immunitetu
    > poselskiego.

    Rasowy prawnik to tą sytuację zapamięta, żeby potem bronić klienta
    pomrocznością jasną.

    > Twoja gadka nadaje się na pl.soc.polityka

    No to wracaj na politykę.