  • 1. Data: 2012-07-31 14:58:30
    Temat: Opiekun prawny
    Od: " jotmys" <j...@N...gazeta.pl>

    Czy może mi ktoś wytłumaczyć czym mógł kierować się ustawodawca, który
    postanowił, że:

    1. Założenie rachunku bankowego, lokaty w imieniu podopiecznego.

    2. Wykonanie operacji chirurgicznej podopiecznego.

    Wymaga zgody sądu rodzinnego.

    jotmys

  • 2. Data: 2012-08-04 22:38:14
    Temat: Re: Opiekun prawny
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A długo na taką zgodę czekasz?
    W czym widzisz problem?
    Chcesz załozyć lokatę w amberman&goldfinger?
    W przypadkach bardzo nagłych zgodę na operację zastępuje decyzja lekarza na
    podstawie ich własnej ustawy.

    -----

  • 3. Data: 2012-08-05 19:00:20
    Od: "jotmys" <j...@u...pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcesz załozyć lokatę w amberman&goldfinger?
    > W przypadkach bardzo nagłych zgodę na operację zastępuje decyzja lekarza

    1. Muszę napisać wniosek - tracę czas.
    2. Muszę wniosek złożyć na dzienniku podawczym - tracę czas.
    3. Czekam na rozprawę 3 - 4 miesięcy, przeważnie uzupełnienie błędów
    formalnych, tracę czas.
    4. Muszę stawić się na rozprawie - zwolnienie z pracy, tracę czas.
    5. W przypadku pozytywnej decyzji czekamy 21 dni na uprawomocnienie.

    Mało? Mam dość innych problemów z podopieczną a prawo zamiast mi pomagać, to
    tylko rzuca mi kłody pod nogi.
    Co do lokat, to w miarę sensowne oprocentowanie jest tylko na lokaty
    krótkoterminowe z ofertą czasem tylko kilka dni, więc ...

    jotmys