  • 1. Data: 2002-11-13 10:03:20
    Temat: Opiekun inwalidy w srodkach komunikacji miejskiej
    Od: "Kicia" <i...@o...pl>

    Moj kuzyn ma 22 lata i jest inwalida pierwwszej grupy, czasem jezdzi
    autobusami i tramwajami z moja siostra ktora ma skonczone 15 lat
    zastanawiam sie czy ona moze jechac jako jego opiekun ? Czy sa jakies
    szczegolowe przepisy okreslajace od ilu lat mozna byc opiekunem osoby
    niepelnosprawnej ?

    Pozdrawiam
    Kicia

  • 2. Data: 2002-11-13 13:20:44
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam>

    W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
    <i...@o...pl> wydziergal :

> [...]
    > zastanawiam sie czy ona moze jechac jako jego opiekun ? Czy sa jakies
    > szczegolowe przepisy okreslajace od ilu lat mozna byc opiekunem osoby

    Chyba od 14 ale nei jestem pewny ;/

    --
    Pozdrawiam
    upgreaded soft v 0.1 with mietofkas support and more exiting posts.
    howuser&userid=4860928

  • 3. Data: 2002-11-13 17:15:53
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kicia <i...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqt859$j93$...@n...gazeta.pl...
    > szczegolowe przepisy okreslajace od ilu lat mozna byc opiekunem osoby
    > niepelnosprawnej ?

    opiekunem lub przewodnikiem osoby niepełnosprawnej uważa się osobę
    pełnoletnią natomiast,w przypadku osoby niewidomej osobę, która ukończyła 13
    lat albo psa przewodnika...

    Sandra