  • 11. Data: 2006-02-26 10:10:28
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: He(R)Sk <s...@p...pl>

    On 25 Feb 2006 14:13:18 -0800, p...@g...com wrote:

    > Witam,
    > Mam 20 lat i jestem studentem I roku. Kilka dni temu odkrylem, ze moj
    > ojciec ma kochanke. [...]

    kiedys Ty tez bedziesz miec kochanke i moralnego kaca z tego powodu.
    dzis "podejrzewasz" ojca. nic sie nie dzieje bez przyczyny.
    najwyrazniej cos w malzenstwie rodzicow sie ppopsulo. nie patrz zbyt
    jednostronnie. moza twoja mama tez ma kochanka tylko ty o tym nie
    wiesz ? ojciec "haruje" na was oboje, zastanow sie co moze byc
    przyczyna domniemanej zdrady i wtedy uderz sie we wlasne piersi...

    --

    HeSk

  • 12. Data: 2006-02-26 10:10:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    > sad bedzie miec obowiazek zglosic to przestesptwo w momencie gdy
    > pochwalisz sie takimi dowodami

    No coz, w dobie Ziober i Kaczorow, chec wykazania cudzolostwa ojca moze byc
    potraktowana jako stan wyzszej koneicznosci wzgledem tajemnicy
    korespondencji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2006-02-26 10:24:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R."
    >
    > No coz, w dobie Ziober i Kaczorow, chec wykazania cudzolostwa ojca moze byc
    > potraktowana jako stan wyzszej koneicznosci wzgledem tajemnicy
    > korespondencji.

    no skoro za popelnie wykroczenia (zgloszenie falszywego alarmu) zamykaja
    bezprawnie w areszcie i sadza za spowodowanie zagrozenia bla bla bla
    zagrozone wieloletnia kara pozbawienia wolnosci .. tylko dlatego ze
    ludziom sie to podoba to bym tez sie nie zdziwil.

    P.
    ps
    Tak na marginesie moim skromnym zdaniem powinno zostac wprowadzone
    przestepstwo za zdrade malzenska. Min. rok odsiadki, jest to drugi motyw
    zabojstwa po motywie $, a pierwszym nad ktorym czesto nie da sie
    zapanowac, nie bez powodu
    jest ono czesto wymieniane jako przyklad przy ktorym ma zastosowanie art
    148 ust 4.
    Jestem pewny ze KAZDY kto przez to przeszedl (zdrade) poparl by pomysl,
    kto nie mial styku z tym uczuciem nie jest w stanei sobie wyobrazic co w
    takiej glowie sie dzieje..

  • 14. Data: 2006-02-26 11:01:50
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapanowac, nie bez powodu
    > jest ono czesto wymieniane jako przyklad przy ktorym ma zastosowanie art

    Nie mów tego głośno bo zaraz Ziobro po wizycie w RM podchwyci temat ;)
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-02-26 11:03:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "HeRSk" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiesz ? ojciec "haruje" na was oboje, zastanow sie co moze byc
    > przyczyna domniemanej zdrady i wtedy uderz sie we wlasne piersi...

    Wlasnei - 20 lat to wiek, w ktorym gowno sie jeszcze wie o zyciu. Zwlaszcza,
    jak na wszystko daje dobrze zarabiajacy tatus.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2006-02-26 11:10:13
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    SDD wrote:
    > No coz, w dobie Ziober i Kaczorow, chec wykazania cudzolostwa ojca moze byc
    > potraktowana jako stan wyzszej koneicznosci wzgledem tajemnicy
    > korespondencji.

    Bzdura. Cudzołóstwo wykazywał dopiero _po_ naruszeniu TK. A i
    konieczność nie taka wyższa -- naruszane jest konstytucyjne prawo na
    rzecz prawem nie chronionego "wsypania" ojca. Bezpośredniego zagrożenia
    jakiegoś dobra też brak.

    -------------------+
    -------------------+

  • 17. Data: 2006-02-26 11:29:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R. napisał(a):

    > P.
    > ps
    > Tak na marginesie moim skromnym zdaniem powinno zostac wprowadzone
    > przestepstwo za zdrade malzenska.

    W niektórych państwach to nawet za to kamieniują.

  • 18. Data: 2006-02-26 12:29:03
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał:

    > powinno zostac wprowadzone przestepstwo za zdrade malzenska.

    Jakie? W zamian za zdradę?

    > Jestem pewny ze KAZDY kto przez to przeszedl (zdrade) poparl
    > by pomysl,

    To spuść z tonu. Wiesz, jaka to frajda zobaczyć zszokowanego męża z
    kochanką, kiedy zamiast rzucać się na ich z pięściami albo wpaść w
    histerię, wyciągasz notes i zapisujesz: w dniu A o godzinie B pan X i
    naga pani Y znajdowali się w mieszkaniu Z :P

    Pozdrawiam - Agnieszka

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 19. Data: 2006-02-26 13:42:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Aicha napisał(a):

    > Jakie? W zamian za zdradę?

    dokladnie tak.

> [...]
    > histerię, wyciągasz notes i zapisujesz: w dniu A o godzinie B pan X i
    > naga pani Y znajdowali się w mieszkaniu Z :P

    no i co ci po tym? Z notatka do sadu pojdziesz jako dowodem zdrady? :-)

    P.

  • 20. Data: 2006-02-26 14:02:44
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    p...@g...com napisał(a):

    Dziecko - skad wiesz, czy twoja mama nie wie o wszystkim?
    Skad wiesz, czy nie jest jej tak wygodnie - zwlaszcza, ze to dzieki
    twojemu ojcu dobrze sie wam powodzi?
    KTO DAL CI PRAWO do mieszania sie w malzenstwo twoich rodzicow?!
    Kto nauczyl cie czytac CUDZA koresponencje?! - twoj tata, czy ty sam?
    Jesli ty sam - najpierw zacznij od zastanowienia sie nad SWOIM WLASNYM
    zyciem - co z nim zrobisz, zaplanowales je juz jakos? Pomyslales o tym,
    co zrobisz PO studiach? Pomyslales o tym, co bedzie, jesli w wyniku
    twojej "akcji" rodzice rzeczywiscie sie rozwioda i zostaniecie (z mama)
    np. bez srodkow do zycia? A moze to mama zerwie z toba kontakty za to,
    ze jej w ogole cos powiedziales?
    Pomyslales o tym wszystkim?
    pzdr
    A.

    P.S. Ogolna rada - zajmij sie projektowaniem SWOJEGO zycia - zycie
    rodzicow zostaw im samym.

    A.