    From: "Marcin M" <m...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ogromny problem
    Date: 23 May 2005 13:53:44 +0200

    Witam mam dosc znaczny problem a minowicie: Moja babcia w 91 roku odpisala
    pomylkowo nie ten nr dzialki co chciala, myslala ze odpisuje dzialke ktora nie
    jest wogule zabudowana i znajduje sie gdzies tam w polu, jednak nr odpisanej
    dzialki jaki widnieje na akcie notarialnym jest numerem dzialki na ktorym stoja
    bydynki i dom mieszkalny w ktorym na dodatek ona mieszkala i mieszka od wielu
    wielu lat (dodam ze w akcie notarialnym przekazania tej dzialki nie ma zadnej
    wzmianki o jakichkolwiek budowlach). w 99 roku moj brat ta dzialke sprzedal za
    bardzo male pieniadze nie wiedzac co sprzedaje. Nowi wlasciciele od 99 roku do
    niedawna nic nawet slowem nie pisneli do niedawna, teraz zadaja aby moja babcia
    sie wyprowadzila z ich posesji bo mieszka tam nielegalnie. babcia w 99 roku
    sporzadzila testament w obecnosci notariusza i tam jest mowa o dzialce na
    ktorej mieszka i o budynkach. Z dokumentow wynika ze byla to ewidentna pomylka.
    czy sa jakiekolwiek podstawy prawne aby podwazyc warznosc umowy sprzedarzy tej
    dzialki, czy sprawa jest z góry przegrana?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    Marcin M