  • 1. Data: 2003-07-01 13:30:53
    Temat: Ograniczenie zawierania umow cywilno prawnych ?
    Od: "Liberty" <l...@g...pl>

    Czy mozna zleceniobiorcy pozbawic prawa zawierania wszelkich umow
    cywilnoprawnych (po realizacji zlecenia) z innymi przedsiebiorstwami, ktore
    oferuja zatrudnienie w miejscu poprzedniego realizacji zlecenia.

    Mam nadzieje ze to jest napisane dosc jasno. :)

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Liberty

  • 2. Data: 2003-07-01 16:58:15
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl>

    On Tue, 1 Jul 2003 15:30:53 +0200, Liberty <l...@g...pl> wrote:

> [...]
    > oferuja zatrudnienie w miejscu poprzedniego realizacji zlecenia.
    >
    > Mam nadzieje ze to jest napisane dosc jasno. :)

    Jakby po chińsku.

    --
    mdv

  • 3. Data: 2003-07-01 19:37:22