  • 1. Data: 2011-01-20 21:42:35
    Temat: Oferta programowa, a umowa z dostawcą
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    mam podpisaną umowę z Cyfrowym Polsatem. Właśnie wyczytałem, że od 1
    lutego usuwają jeden z kluczowych dla mnie kanałów, BBC CBeebies. Czy
    takie posunięcie może być powodem do zerwania umowy z mojej strony, czy
    też kupując abonament jestem związany niezależnie od tego, które kanały
    mi serwują?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 2. Data: 2011-01-21 07:25:34
    Temat: Re: Oferta programowa, a umowa z dostawcą
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 20-01-2011 22:42, Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > takie posunięcie może być powodem do zerwania umowy z mojej strony, czy
    > też kupując abonament jestem związany niezależnie od tego, które kanały
    > mi serwują?

    A co jest w regulaminie, z którym się zapewne zapoznałeś?
    Inni piszą np. takie rzeczy:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/msg/
    3db171a13e3e7d15?hl=pl&

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-01-21 07:28:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > takie posunięcie może być powodem do zerwania umowy z mojej strony, czy
    > też kupując abonament jestem związany niezależnie od tego, które kanały

    A jak miałeś sformułowaną umowę?