    From: grzech <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odzyskanie pieniędzy - czy mogę tak postąpić?
    Date: Thu, 10 May 2007 08:16:59 +0200

    Pożyczyłem kiedyś kase pewnej osobie. Oczywiście bez umowy. Stało się.
    Nie liczę już na to że kiedykolwiek ją odzyskam ale nie chcę także aby
    uszło to tej osobie tak sobie.

    To jest mój sąsiad i mieszkamy w jednym bloku. Telefonów nie odbiera,
    drzwi nikomu nie otwiera, czasaaami żona wyjdzie gdzieś do sklepu..

    Pytanie jest takie: Czy mogę napisać, wydrukować i przykleić na drzwi
    tego pana kartkę z takim np tekstem:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kochany sąsiedzie, (imie i nazwisko jego)
    oddaj moje pieniądze (i tutaj mój podpis)

    Czy nie narażam siebie w ten sposób na jakieś problemy prawne?
    Słyszałem że ktoś tak zrobił i było o tym ponoć w Teleekspresie
    jako dobry przykład na odzyskanie pieniędzy. Niestety nie mam
    z nim spisanej umowy - wtedy był to kolega..

    zdrovia
    --
    --- -
    ---- --