    From: Pinky5130 <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odzszkodowanie z OC sprawcy
    Date: Wed, 01 Nov 2006 16:10:56 +0100

    Witam

    Wczoraj doszło do wypadku samochodowego w wyniku którego mój samochód
    został poważnie uszkodzony z winy kierującej drugim pojazdem. W związku
    z tym mam pare pytań, jako że mój samochód to leciwa mazda 323f z 92
    roku, koszt naprawy przewyższy wartość pojazdu. Jakie mam szanse na to,
    żeby zakład ubezpieczeniowy sprawcę (w tym przypadku PZU) naprawił mój
    samochód. Jezeli sie nie zgodzi to czy jest jakis przepis prawny który
    okresla wartoś wypłaty, chodzi mi o często pisany w kalkulacji końcowej
    stopień zużycia. jak poprowadzic sprawę żeby nie zostać oszukany przez
    PZU? Jutro dopiero idę do oddziału PZU zanieści pierwsze dokumenty
    wstępny opis samochodu ma być we wtorek.

    Będę wdzięczny za rzeczowe i pomocne odpowiedzi.

    --
    PinkY5130
    Wolny Pijanego Mistrza Styl