  • 81. Data: 2010-09-28 21:59:57
    Temat: Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > jak od czasu do czasu powykręcasz mu wentyle, popszebijasz koła, zarysujesz
    > lakier gwożdziem, to zapewniam ciebie że sąsiad zacznie parkować w garażu:O)

    Kiedyś czytałem ze kasza rozsypana na dachu i masce jest skuteczna. To znaczy
    sama kasza nie, tylko ptaszory co ją będą dziobały.

  • 82. Data: 2010-09-29 16:57:51
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Kiedyś czytałem ze kasza rozsypana na dachu i masce jest skuteczna. To znaczy
    > sama kasza nie, tylko ptaszory co ją będą dziobały.

    Jajeczko z zakupów też może przypadkiem rozbić się na kratce podszybia ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 83. Data: 2010-09-30 20:11:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Na manewry. Ale przepisy nie pozwalają zmuszać kogoś do dodatkowych,
    > niepotrzebnych w innych sytuacjach manewrów - inicjatorka wątku
    > powinna mieć możliwość wyjechania "za jednym zamachem" bez żadnego
    > manewrowania.

    a gdzie ty to w przepisach wyczytałeś drogi trollu? :)

  • 84. Data: 2010-09-30 20:17:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Przepraszam bardzo, ale przepisy nie nakazują każdemu być mistrzem
    > kierownicy potrafiącym wpasować się z luzem na 5cm. A utrudnienie to
    > także zmuszenie do wykonywania dodatkowych manewrów, które nie byłby
    > konieczne przy parkowaniu nieutrudniającym wjazdu/wyjazdu innym.

    boże ale ty bredzisz...

    przechodzisz sam siebie.

    to co jak dwa samochody staną wzdłuż ulicy tak że mój sie nie zmieści to mam
    prawo wezwać policję że mi utrudniają parkowanie bo mój Humer sie nie
    mieści? Weź przestań bredzić...

  • 85. Data: 2010-09-30 20:19:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Grzeczność nie pomogła. Złośliwie lub z patologicznego egoizmu
    > parkując utrudnia komuś korzystanie z legalnego (projekt!) wyjazdu z
    > posesji.

    to niech sobie ten posiadacz parkingu kupi mniejszy samochód, skoro nie
    potrafi jeździć dużym, albo niech idzie na jakiś dokształt.

  • 86. Data: 2010-10-01 12:49:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2010 22:11, Marek Dyjor pisze:

    > a gdzie ty to w przepisach wyczytałeś drogi trollu? :)

    Czego nie rozumiesz w słowie "utrudnianie", drogi idioto?

  • 87. Data: 2010-10-10 08:41:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czego nie rozumiesz w słowie "utrudnianie", drogi idioto?

    spróbuj zrozumieć co to znaczy utrudnianie...

    bo wg twojej definicji to można by o utrudnianie ścigać w mieście co chwila.

    już ci podałem wcześniej jak wzdłuż drogi została za małą dziura na twoje
    marne umiejetności kierowcy to powinieneś ścigać pozostałych parkujących za
    utrudnianie.

  • 88. Data: 2010-10-11 06:15:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.10.2010 10:41, Marek Dyjor pisze:

    > spróbuj zrozumieć co to znaczy utrudnianie...

    Ja rozumiem. A tu jest pomoc dla ciebie:
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2533845/utrudnienie

    > bo wg twojej definicji to można by o utrudnianie ścigać w mieście co
    > chwila.

    Och, nie tylko za to.

    > już ci podałem wcześniej jak wzdłuż drogi została za małą dziura na
    > twoje marne umiejetności kierowcy to powinieneś ścigać pozostałych
    > parkujących za utrudnianie.

    Pierdolisz.