  • Data: 2005-07-27 15:23:41
    Temat: Odszkodowanie od Sp-ni Mieszkaniowej
    Od: "Trafor" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    od pieciu lat mieszkam w lokalu wlasnosciowym w budynku wielorodzinnym
    jednej ze Spoldzielni Mieszkaniowych we Wroclawiu (w marcu br. przenioslem
    wlasnosc spoldzielcza na odrebna - na "siebie" - jesli ma to jakies
    znaczenie) i od pieciu lat - od chwili gdy przekazano budynek lokatorom -
    podczas opadow deszczu przecieka dach nad moim mieszkaniem. Robotnicy
    naprawiaja, a dach nadal przecieka. Nie jestem ubezpieczony, a chcialbym
    dostac odszkodowanie od Spoldzielni.
    Jak to zalatwic, jakie mam szanse na odszkodowanie i czy warto...?

    Pozdrawiam
    A. Trafor