  • 1. Data: 2003-10-21 11:00:13
    Temat: Odszkodowanie - ile czasu po wypadku
    Od: "Pantera21" <p...@i...pl>

    Rok temu miałem wypadek w pracy.
    Byłem ubezpieczony w Comercial Union - przyznali 10 %.
    Byłem ubezpieczony w PZU - przyznali 0% ( tu pytanie skąd może byc taka
    rozbieżność?)

    Miesiąc temu okazało się, że od 2 lat jeste również ubezpieczony przez
    zakład pracy w "Hestii". Czy po prawie 12-13 miesiącach od wypadku mogę sie
    od nich domagac oidszkodowania, cz tez moge o wszystkim zapomieć?

  • 2. Data: 2003-10-21 12:10:09
    Temat: Re: Odszkodowanie - ile czasu po wypadku
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    sie
    > od nich domagac oidszkodowania, cz tez moge o wszystkim zapomieć?

    Musisz zapytać o to w Hestii,albo w swoim zakładzie pracy kogoś, kto zajmuje
    się ubezpieczeniami grupowymi tego zakładu. W PZU po okresie 3 lat dopiero
    możez apomniec o odzskodowaniu.